Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Háztartási gépeknél miért...

Háztartási gépeknél miért tart tovább, akár kétszer annyi ideig egy energiatakarékos program?

Figyelt kérdés

Mint laikus kérdezem.

Gondolom kevesebb vizet fogyaszt, de akkor kétszer annyi áramot használ fel, ha az időt tekintem....akkor meg az áramot használom többet , nem?

de ha áramot is kevesebbet fogyaszt akkor is az idő hossza miatt ugyanott vagyunk....

Rosszul értelmezem?



2012. márc. 8. 09:39
 1/8 anonim válasza:
Kevesebb vizet használ, nem melegíti fel olyan magas hőfokra, ezért hogy a tisztítás hatékony legyen tovább kell tartani a mosásnak.Az hogy a vízben lötyögteti a ruhát az nagyon kevés áramot használ, viszont ha nagy mennyiségű vizet melegít magas hőfokra az zabálja az áramot.Én így gondolom, de csupán a józan paraszti eszemre hagyatkozva, mert egyébként én is laikus vagyok.:)
2012. márc. 8. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim válasza:

Bocs az off-ért.

Én is most tettem fel kérdést a témában, korábban még nem halllottam erről. Lehet, hogy emiatt van, hogy csak 2,5 órás programmal tudok mosni?

2012. márc. 8. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

van 110 perces "sima" 40 fokos programom egyebek között és 144 perces ECO program ami szintén 40 fokon mos. Ebből nekem csak az jön le hogy a vízzel gazdálkodik okosabban.

Most már megyek és megnézem a gép papírjait, matekolok rajta egy kicsit....

2012. márc. 8. 17:15
 4/8 anonim válasza:
Hát figyelj indíts el így is úgy is egy programot, azalatt minden áramfelhasználót húzz ki a konnektorból és a villanyórán leolvashatod pontosan melyik mennyit fogyasztott.Én így matekoznék mert amit a gyártó a használati utasításban leír az nem mindig egyértelmű.Az első voltam:)
2012. márc. 8. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
:)) Oks, kipróbálom!
2012. márc. 9. 23:15
 6/8 anonim válasza:
Majd írd már meg az eredményeket, mert már én is kíváncsi lettem:DD