Eladtam egy elektromos terméket kapcsol hibával hirdettem,majd 4hónap múlva jelezte hogy nem tudja használni, de állítólag csak 3hete használja, vissza akarja hoznia több hibát is jelez fizessem ki a javitásokat. Köteles vagyok vissza venni?
Hiába minősítenek le "okosok".
Mi, vállalkozók kénytelenek vagyunk megfizetni a szükséges költségeket.
Csak szóltam, hogy akinek nincs megfelelő jogosultsága, megszívhatja, de csúnyán.
5. Nem tűnt fel, hogy ezt én is írtam, mi bajod van neked?
Nem tudsz olvasni?
Csak gyakori tapasztalat, hogy akik ilyen eladásokkal foglalkoznak, nem aprózzák el. Csak figyelmeztetni próbáltam, hogy megszívhatja, de durván.
Ptk. 6:157.§ A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Ha hibásként volt hirdetve és megvette, akkor nem hivatkozhat arra, hogy nem tudta hogy hibás.
Mérnök Úr! Tessen szíves utánaolvasni a dolgoknak. Újabban a magánszemélyeknek is kell bizony kellékszavatosságot vállalniuk az eladott kacataik után.
Az már más kérdés, hogy hogyan lehet biztonsítani 4 hónap után, hogy egyáltalán a kérdezőtől vette azt a cuccot a vásárló és egyeáltalán ugyanarról a termékről van-e szó és az eladó tudott-e a hibáról, tájékoztatta-e a vásárlót a hibáról, stb. Mivel az ilyen ügyletekről semmi papír nincs, meg általában tanuk sincsenek, kb lehetetlen igazságot tenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!