Lidl-ben vásárolt háztartási gépeket oda kell vissza vinni, ha meghibásodik, vagy hova?
A Lidl oldalán írják:
"A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni.
Jótállási igény érvényesítésekor Önnek nem kell bizonyítania a meghibásodás körülményét, elegendő a vásárlást igazoló blokkot vagy a jótállási jegyet és a terméket visszajuttatnia a jótállási jegyen megadott szervizbe vagy bármelyik LIDL üzletbe. A kényelmesebb ügyintézés érdekében, kérjük vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal, ahol kollégáink megszervezik a termék szervizbe jutását.
...
3. A fogyasztó által a LIDL Garancia érvényesítése érdekében követendő eljárás
A LIDL Garancia a vásárlást igazoló nyugtával és/vagy a jótállási jeggyel érvényesíthető. Kérjük ezeket a garanciális idő végéig őrizze meg. A termék csomagolása nem feltétele a garancia érvényesítésének. Amennyiben Ön érvényesíteni szeretné a Lid Garanciához kapcsolódó jogait, úgy a hiba bejelentését az ingyenesen hívható Ügyfélszolgálati telefonszámon teheti meg: 06 80 020 534 vagy a www.lidl.hu oldalon található kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével. Fontos, hogy a LIDL Garancia csak a fentiek szerint érvényesíthető, a terméket a Lidl üzletekbe visszahozni nem lehet. A LIDL Garancia érvényesítése esetében jegyzőkönyv felvételére nem kerül sor.
Amennyiben fentiek érvényesítése során kérdése, kifogása vagy problémája merülne fel, hívja bizalommal ügyfélszolgálatunkat a 06 80 020 534-as telefonszámon! Munkatársaink hétköznapokon 8-18 óra között, szombaton pedig 8-15 óra között állnak rendelkezésére!"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!