Megrendelés visszaigazolása után az Emag nem szállít, mit lehet tenni?
Több mint egy hónapja rendeltem egy háztartási elektronikai eszközt, aminek a listaára 33e Ft. Én 25e Ft-ért vettem meg ennél a csodás áruháznál, szóval nem "ingyen" várom a terméket.
Ehhez képest a rendelés státusza egy hónapja termék kiszállítása a bemutatóterembe. Az ügyfélszolgálat egyszer kiszúrta a szemem 3000 Ft kuponnal és kérték a türelmem. Azóta elérhetetlenek, 3 ürlapos megkeresésre nem válaszoltak, a telefon tíz percnél tovább muzsikál, fel nem veszik.
Van erre valami megoldás, hogy hozzájussak a termékhez, vagy engedjem el?
U.i.: ennyi erővel én is hirdetek Ferrarit 10 millióért az 50 helyett, csak nem jutnak hozzá a vevők, legfeljebb 1-5-10 hónap vagy év múlva. Ha pénzt nem is szedek be, nagyon jó marketing ereje van, ha meg kifizettetem a vevőkkel akkor még idő közben használhatom is a pénzt.
Miért tőlünk, laikusoktól kérdezed? Miért nem írsz nekik egy e-mailt a konkrét visszajelzési adataiddal, gondolom van belépési azonosítód, jelszavad, kell lennie a vásárlásnak is valamilyen speciális külön azonosítószámának, stb.
Én ezeket mind-mind beleírnám abba a kb. max. 10 soros e-mailben, aminek a keretében a vásárlásom státusza, a termék pillanatnyi holléte ügyében érdeklődnék...
10-15 sorban - és akkor igen bő lére eresztetted - meg lehet fogalmazni.
Nyilván minden ilyen esetben kell, kötelező csatolni a vásárlás megtörténtét igazoló - a weboldal által kiadott - fizetési bizonylatokat.
Egy biztos: azzal, hogy nekünk "pampogsz" egy teljesen névtelen, anonim oldalon, azzal egy milliméterrel sem leszel előbbre.
#1 Nem válaszolnak :D
Itt inkább az a kérdés, pl a fogyasztóvédelem ilyenkor mit mond? A bolt számára a legkedvezőbb esetben visszaadják a pénzt, a rendelést meg törlik. Csakhogy hivatalosan a visszaigazolt rendelést teljesíteniük kell, akármennyire is nem tetszik nekik az általuk kínált ár. De arra is van jogszabály, milyen időn belül?
Fizettél érte vagy kiszállításkor fogsz fizetni?
Sok elektronikai eszközből hiány van. Ha fizettél érte akkor meg kell nézni mennyi idő után kérheted a pénzedet.
Ha nem fizettél még érte akkor ennyi. Mond le, vagy várj tovább.
Erre gondoltál? "A Megrendelés leadása után a Vásárlóhoz e- mail útján érkezett automatikus rendszerüzenet a Megrendelés rögzítéséről tájékoztató jellegű, és nem jelenti a Megrendelés Eladó általi visszaigazolását (első rendszerüzenet)."
Ha előre fizettél akkor menj el a fogyasztóvédelemhez.
Ha nem fizettél, csak megrendelted, akkor írj az emagnak egy levelet, hogy nem kell a cucc, kenjék a hajukra. Aztán rendeld meg máshonnan. Ritka türelmes fajta lehetsz ha ennyi ideig vártál :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!