Joga van a garanciálisan kiérkező szerelőnek (bojler) elkérni a parkolási díjat?
Figyelt kérdés
Miután képtelen volt (pontosabban nem volt hajlandó) megállapítani a hibát, elköszönt, előtte még elkért tőlem 200 forintot úgymond a parkolóautomatára. Valahogy olyan meggyőzően adta elő, hogy csak utólag jutott eszembe: hát ezt meg vajon mire föl?? Miért az én problémám, hol és hogyan parkol? Amikor megkapta a kétszázast, úgy tűnt, megdöbben. Utólag esett le a tantusz, jó eséllyel azon csodálkozott, hogy nem kapott mellé borravalót. Szerintetek ez ilyen "behúzási" trükk akart lenni, hogy biztos adok akkor már mellé mondjuk egy ezrest?2020. okt. 26. 23:43
1/10 anonim válasza:
Trükközni akart,hátha behúzhat.
Ilyesmit nem téríttethet meg!
Kiszállási díjat viszont (számlaképesen)felszámolhat.
2/10 anonim válasza:
Kimegy 10-15 helyre,máris megvan a napi ebédpénze.
Nagyon nehéz igazi(!), legalább minimálisan korrekt "szakembert" találni.
A gazdasági ellehetetlenülés és az hogy látják a "magasabb" szinten miket lehet letolni az emberek torkán,a mocskosabbja MINDENNEL megpróbál lehúzni!
3/10 A kérdező kommentje:
Kiszállási díjat sem számolhat, a forgalmazó céggel számol el a szerviz, ahol dolgozik mint beosztott munkaerő. Garanciális panaszra jött ki.
2020. okt. 26. 23:57
4/10 anonim válasza:
Ha garanciális ügyben megy ki akkor tőled egy forintot nem kérhet! A parkolási díjat stb... a cégének kell állnia akivel szerződésben áll.
6/10 A kérdező kommentje:
Igen, lehet, hogy be kéne panaszolni. (Aztán meg mi lesz?)
2020. okt. 27. 02:02
7/10 anonim válasza:
200 forintért bepanaszolni... :D
ha még a hibát sem tudta behatárolni akkor ne kérjen semmit.
majd ha csinál valamit akkor kérés nélkül is kap jattot.
8/10 anonim válasza:
Panaszold be. Ha senki sem panaszkodik, nem fog változni semmi. Igen, 200 forintért. Mert annyit sem kérhet. Ahogy írta valaki, kimegy pár helyre, megvan keresetkiegészítés. Főleg, ha valakinek nincs kétszázasa ő meg a kezében a nagyobbal hirtelen "nem tud visszaadni" mint a zokniárus cigányok. Én eljutottam oda, hogy leszarom a sok hülye mit gondol, minden ilyen esetben panaszkodok és mindig van eredménye. Magyarországon is egyre több cég jut el odáig, hogy az alkalmazott az ő arcuk, és ha nem viselkedik rendesen őket égeti, ezért örülnek neki, ha a tudtukra van adva az ilyesmi. Ne érezd rosszl magad, nem a dedóban vagyuk, hogy "árulkodós júdás" blablabla, ha az emberek nem panaszkodnak, akkor miért változna bármi?
9/10 A kérdező kommentje:
Megírtam a feljelentésemet. Nem is a szerviznél, hanem magának a gyártó cégnek az ügyfélszolgálatánál fogom bemószerolni az embert, de persze becsatolom a szervizt is. Videóval dokumentálva a hibát, amit a szakember nemhogy nem volt hajlandó észrevenni, de még egyfolytában tagadta is, hogy ilyesmi egyáltalán létezhet. A kétszáz forintot is megírom, meg azt is, hogy nem volt rajta maszk. Sőt, azt is, hogy a többi szerviz vissza se hívott. Meggyőzött a nyolcas: ha mindenki minden kis piszokságot lenyel, tényleg soha nem fog itt változni semmi. Köszönöm a biztatást.
2020. okt. 27. 21:45
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!