Az elektronikus autók csendességéből következhet, hogy egyszer kitalálják végre a halk flexet és fúrót?
Vagy így nem függ össze?
Kösz.
Nem valószínű. Az elektromos autók azért csendesebbek a szokásosnál, mert a meghajtásuk más, mint amit eddig megszoktunk. A villanymotor a belső égésűnél sokkal csendesebb, a hajtáslánc további zajforrásait meg már korábban elcsendesítették a gyártók. A flexek már most is elektromos hajtásúak, itt már nem lehet decibeleket nyerni. A két fő zajforrás a szöghajtás visítása és a tárcsa, illetve a megmunkált anyag találkozása. Ezeken már nem lehet faragni. A szöghajtás lehetne még csendesebb, de a gép ettől annyival nehezebb és drágább lenne, hogy senki sem venné meg.
A fúróknál sokszor nem a saját zaj jelent problémát. A hajtás itt is elektromos és még szöghajtás sincs. Viszont ha falat fúrnak vele, a fal minden rezgést közvetít, sokkal jobban, mint a levegő, te pedig két emelettel feljebb is tudod, hogy Miska báttya az első emelet hatból új TV-konzolt vett. Amíg nem találják fel a rezgést elnyelő, könnyen forgácsolható falazóanyagot, addig ez így marad.
a sarokcsiszolókban nem a motor a zajos hanem a szöghajtás. bár megfelelő tervezéssel és gyártással azon nagyon sokat lehetne halkítani, de azt nem akarod kifizetni.
fúrókban is inkább a hajtómű a zajosabb mint a motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!