Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Ha egy online terméket vissza...

Ha egy online terméket vissza kell küldeni mert hibásan sérülten érkezett, ilyenkor a feladó cég fizeti a postaköltséget vagy a vevő fizeti másodjára is??

Figyelt kérdés
2020. júl. 20. 10:56
 1/3 Szervizmérnök úr ***** válasza:

Ha jól tudom, alapszabályként a visszajuttatás költsége mindig a vevőt terheli, vagy visszaviheti személyesen is, ez már rajta múlik.

Kivétel az eladó "jófejsége" lehet.

Például kihozza a másik árut, egyúttal viszi a rosszat, illetve amikor a futárcéggel olyan szerződése van, hogy könnyen megteheti.

2020. júl. 20. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Szervizmérnök úr ***** válasza:
Illetve nem figyeltem rendesen, itt sérülésről van szó (nem elállás), akkor viszont lehet más a helyzet.
2020. júl. 20. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Ypszilon1980 ***** válasza:
Ha egyértelmű, hogy a sérülés vásárlás előtt fenn állt, akkor érvényes a visszaküldés lehetősége, és igen, a visszaküldés költsége a vevőt terheli, de vannak olyan cégrk, ahol ingyen küldenek futárt és elviszik, vagy egy körben cserélnek.
2020. júl. 20. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!