Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Megrendelt nagyméretű háztartá...

Megrendelt nagyméretű háztartási gép vásárlásától való elallással, visszaszállítással kapcsolatosan tudtok érdemi infot adni? Illetve történt veletek hasonló? (A központ a vásárlás helyétől 100 km-re)

Figyelt kérdés
Egy ismert országos hálózatú műszaki bolt webshopjából rendeltem neten egy hűtőt. Sajnos mikor kiszállították egy méretes horpadást vettem észre az ajtaján. Azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot, akik cserét nem tudtak felajánlani mivel már nincs több a termékből. Gondolom utoljára maradt a szar amit nekem sikeresen elküldtek. A hölgy javasolta, hogy vegyem fel a kapcsolatot az online ügyfélszolgálattal és a hibát fotózva kérjek kompenzációt. Ezt meg is tettem a 90.000 ft-os hűtőből 4000 forint kompenzációt akartak ajánlani egy méretes esztétikailag igencsak zavaró, javíthatatlan horpadásra. (Természetesen a levél is csak 2 napra rá jött) Az összeget nevetségesnek tartom mivel ha egy kevésbé ismert webshoptól veszek ugyanilyen hűtőt, akkor a kompenzávióval csökkentett ár után is olcsóbban jövök ki és kapok egy esztétikailag kifogásolhatatlan új hűtőt kompromisszummentesen.(nagy valószínűséggel) Vagy ha beérem sérülttel is bemegyek csomagolás/ill szállítássérült műszaki cikkek üzletébe és 20-30%al olcsóbban meg tudom venni. Ezért elállok a vételtől. Az viszont nem teljesen világos, hogy ebben az esetben a szállítást kinek kell kifizetni.... A honlapon elállás esetén az van feltüntetve hogy a vevőt terheli, de ez nem az a fajta "meggondoltam magam" című elállás,hanem kiszállították a szart, aminek a száll költségét fizettem, és még ugye én fizessem a visszaszállítást is? Ezt nem tartom fair-nek.... mivel cserét nem tudtak ajánlani... ennyi erővel ha egy rommá tört műszaki cikket kap valaki azt is ő szállíttassa vissza saját költségén? Valaki találkozott már ilyennel? Várom a segítségeteket. Köszönöm!

2019. okt. 7. 18:35
 1/5 anonim ***** válasza:
Szerintem sérült termék esetén nincs elállás. Akkor sem ha nem te okoztad. Ennyiből véletlenül leejtem a félmillás online rendelt telót aztán elállok a vásárlástól. Ez nem így működik. Sajnos a termék sérül, hibás ezért meg kell egyezni a kompenzáció mértékéről.
2019. okt. 7. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Cégja válogatja...

Nekem más terméket küldtek, mint amit rendeltem. Annyit kértek, hogy fényképezzem le, és küldjem el képet nekik. Még aznap futárral kiküldték a jó árut, és elnézést kértek.

( Syncor ) Bp-Tata viszonylat.

2019. okt. 7. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Szerintem félreértetted a kérdést. Kiszállítottak egy sérült hűtőt. Mikor lenne igazából elállás, ha nem ilyen esetben? A rendelt áru nem elégíti ki a kívánalmakat... magyarán rám akarnak sózni egy szart amit már szarként szállítottak le és nevetséges összeggel akarnak kompenzálni. Nyilván te arról beszélsz, hogy bemész az óráshoz majd kisétálsz egy akkor még hibátlan állapotú órával amit leejtesz... na ilyenkor valóban nincs semmi dolga veled az órásnak, de ha már eleve szar terméket szállítanak le neked az más mivel tisztességtelenül akarnak eljárni veled szemben.
2019. okt. 7. 19:51
 4/5 A kérdező kommentje:
Ez mediamarkt.... de nem tűnnek túl fogyasztóbarátnak....
2019. okt. 7. 19:53
 5/5 anonim ***** válasza:

Nem értettem félre. Azt mivel bizonyítod hogy sérülten kaptad és nem te okoztad azt? Ez lehet bármilyen termék!! Leírtam már több helyen az elállás NEM ilyen helyzetekre van. Az elállást arra találták ki hogy nem tudtad megnézni, kipróbálni a rendelt terméket, erre kapsz 14 napot és ha nem tetszik visszakéred az árát. Ebben az esetben pl ha egy telefont visszaküldesz az összes papírjával, tartozékával, dobozával hibamentesen kell megtenned. ha csak egy karcolás van rajta már fizetned kell mert értékcsökkenés történt.


Ebben az esetben hiába kaptad a terméket eleve hibásan, ebben az esetben a garanciális ügyintézés játszik nem az elállás. Mint írtam ennyiből bármit visszaküldhetne az ember amiben 14 nap alatt véletlenül kárt okozott, aztán annyi. Hát nem!!! Ez sajna nem így működik!

2019. okt. 8. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!