Tényleg olyan katasztrofálisak a Whirlpool készülékek és a szervizelésük?
Eddig a hűtőgépek kategóriájában azt gondoltam, hogy elég jó, de mindenhol csak panaszt hallok rá, főleg a szervíz és a garancia vonatkozásában.
Nemrég romlott el egy drága garanciás Whirlpool hűtőm, de a szervíz csak hiteget a cserével, mire számíthatok?
Eddig legnagyobb meglepetésemre csak rosszat olvasok ezzel kapcsolatban.
A hűtő javítás mindig lutri, mindegy mid van.
Nyilván a vélemények többsége negatív, mert a nagygépeknél nem megy olyan olajozottan a folyamat mint egy kisgépnél.
Arra is számíthatsz hogy próbálnak 100% bizonyosságot szerezni, mielőtt cserélnek, nem mindegy hogy egy drága gépet leselejteznek vagy sem.
Én ezért kerülöm a csupa elektronikával töltött masinákat.
Lehetőleg faék egyszerűségűt veszek, aminek a javítása nem haladja meg a 8 osztályos végzettségű szervizes tudományát sem.
Engem az lepett meg, hogy nem szerelőt küldtek, hanem egy öltönyös úriembert, aki szinte rá sem nézett a hűtőre, úgy konstatálta, hogy javíthatatlan, aztán javasolta a csereutalványt, de azóta semmi sem történik.
Az ügyfélszolgálat csak hiteget, panaszaimra semmi válasz.
Rendőrséghez, vagy Fogyasztóvédelmi Hatósághoz kell fordulnom?
" a szervíz csak hiteget a cserével, mire számíthatok?"
Arra, hogy nem a szerviz az, aki cserél.
A szerviz lead egy jelentést, hogy szerinte csere. Nekik nincs másik hűtőjük hogy odaadják neked. Nem is a szerviz kapja meg a cserekészüléket, semmi közük hozzá gyakorlatilag. Nagyjából értelmetlen is ilyenkor rajtuk keresni, ha már egyszer ők elismerték, hogy nincs értelme a javításnak.
Van annak a cégnek ügyfélszolgálata, meg kell keresni őket hivatalos formában, hogy nyilatkozzanak. Kérhető ilyen es etben a vásárlói szerződéstől való elállás is többek között. Megvetted, javíthatattlanul, vagy jelentős többletköltség nélkül, esetedben jelentős időkésledelem nélkül ha nem oldható meg a vásárlói igény, akkor jogosnak tekinthető az elállás.
Ilyen esetekben minden kommunikációt javasolt írásos formában bonyolítani, ami vitás helyzetben a fogyasztóvédelem felé továbbítható.
Ott azzal nagyon nem tudnak mit kezdeni hogy telefonálgattál és mit mondtak neked, de az email vagy postai üzenetváltások dokumentumai magukért beszélnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!