Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Milyen fényképezőgépet érdemes...

Milyen fényképezőgépet érdemes venni?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok ebben a témában, a fotózás már nagyon régóta érdekel hobbi szinten, de fényképezőgépem sosem volt, tehát maradt a telefon, ami ugye nem valami jó minőségű képeket csinál :D Na mindegy. Az állatok és a tájak fotózása érdekel, valamint a HD videó készítés erre a célra használnám a gépet, meg néha-néha családi fotók készítésére is.

Szeretném a segítségeteket kérni, mert nem akarok melléfogni a vásárlással, és nem vagyok eléggé tájékozott ebben a témában. Egyik ismerősöm valami Nikon gépet vett, és sokszor panaszkodik, mert amikor fényképezni akar valakit, és az illető egy kicsit megmozdul, rögtön elmosódik a kép - na én ezt szeretném elkerülni :D

Melyik gépeket ajánljátok, ami igazán szép képeket és videókat készít, valamint olcsó? Sajnos anyagilag nem állunk túl jól, tehát horrorisztikus áru gépek szóba sem jöhetnek. :S

Egyáltalán hol kezdődnek az árak? Mert az egyik ismerősömnek Nikon D3200-a van és nagyon szép képeket csinál szerintem, viszont az ára túl sok (89. 800Ft) :(


2015. aug. 2. 13:39
 1/4 anonim ***** válasza:

Leírásod alapján nem hiszem, hogy számodra a Nikon D3200 vagy más DSLR lenne a jó választás így első gépként.

40-50 körül már lehet kapni olyan bridge-eket, amiken van manuális üzemmód, így megtanulhatod az alapokat, de full automatán is lődözhetsz. Olyanokra gondolok, mint Panasonic Lumix DMC-LZ40, Sony DSC-H300.

2015. aug. 2. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Hű, nagyon szépen köszönöm a választ! :) És a kettő közül, amit írtál, szerinted melyik éri meg jobban, melyik jobb és miért? :)
2015. aug. 2. 14:25
 3/4 anonim ***** válasza:

"Egyik ismerősöm valami Nikon gépet vett, és sokszor panaszkodik, mert amikor fényképezni akar valakit, és az illető egy kicsit megmozdul, rögtön elmosódik a kép - na én ezt szeretném elkerülni :D"