Sky777 kérdése:
Hibás Go Pro Hero3+ Garancia időn belüli cseréje. Több mint 30 napja adtam le hibásan bevizsgálták mondták hogy küldik az újat még nem küldik. Ez esetben igényelhető e a penzvisszafizetés?
Figyelt kérdés
Bõvebben:
Nyáron vásároltam egy Go Pro Hero 3+ kamerat az Av planet töl. Oct 29-én vittem el a szervizükbe (Cobra szerviz) már korabban is tapasztalható volt a hiba csak nem volt lehetõségem leadni.
Telefonon egyeztettünk a továbbiakban hogy fogják cserélni de nem érkezett jelenleg raktárra ilyen kamera.
Eltelt 30 nap ez esetben kérhetem e a vételár teljes visszatérítését?
A Ptk. szerint úgy tudom van erre lehetõség. De örülnék ha egy fogyasztóédelmi ügyekben járatos meg tundá nekem erõsíteni.
Köszönom szépen.
Adam.
2014. dec. 27. 20:53
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!