A Canon vagy a Nikon miért nem csinál kis felbontású de nagy szenzorméretű belépő szintű gépeket?
Ott a 6D, nagy szenzor, belépő szint.
A felbontás (pontosabban az erősítők számának) csökkenésével jobb jel-zaj viszonyt lehet elérni, de az eredmény nem annyira látványos, mint szenzor méretének növelésével.
#1: A 6D hol belépőszint szted 460 ezerért?...
Nikonból ott a D3200, D5200, Canon nem fejlesztett szenzor belépő szinten már egy ideje, úgyhogy elég ratyik, van még a Pentax, ami hozza a Nikon szintjét méretben és minőségben pl.: K-30, K-500, K-50
"Canon nem fejlesztett szenzor belépő szinten már egy ideje"
Dual Pixel szenzornak olvass kicsit utána, mielőtt ilyen kinyilatkoztatásokat teszel.
#3: Ég és föld a két gép, a 6D nem belépő szint, el vagy tévedve.
#4: Igen és ez melyik belépő szintű gépben van Dual Pixel? Ja, egyikben sem... Másrészt a legkisebb szenzorral rendelkeznek a belépő szintű gépeik a Pentaxhoz és a Nikonhoz képest. Tehát a mondatom helytálló.
Szerintem erre viszonylag egyszeru a valasz.
1. A beleposzintu gepeket meg mindig azok veszik, akiknek nem sok fogalmuk van a fotozasrol, es el vannak ajulva a megapixelektol. Minel tobb, annal jobb.
2. Ha egy beleposzintu gep azt tudna, amit a nagyok, senki sem adna ki a profi gepekert sok szazezret.
A 6d meg jelenleg a legolcsobb uj modell a full frame-k kozott, de boven nem beleposzint.
Jpeg eseteben lejjebb tudod venni a felbontast, raw-nal mar ez beleposzinten nem megoldhato.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!