Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Mi a véleményed a Fuji finepix...

Mi a véleményed a Fuji finepix s2950HD fényképezőgépről?

Figyelt kérdés

Holnap fogom megvenni. Régóta érdekel a fotózás, de eddig csak egy av100-as kompaktom volt,viszont mostmár úgy érzem azt "kinőttem" és ugornom kell egy Bridge szinre.(sajnos még a piercing se látszódott a képeken soha,stb..) Segítene valaki 1-2 hasznos tanácsot mondani a kezeléséről? (tény,hogy sajnos még kezdő vagyok,de igyekezek majd)

körülbelül ilyen fényképeket tudok e majd csinálni vele? (megfelelő beállítással,ezért is szeretném a segítséget)

[link]

[link]

köszönöm!

17L



2012. máj. 10. 13:19
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Ilyen mélységélességet nem biztos, hogy elérsz vele, de jó gép. Ilyen ronda csajokat meg ne linkelj többet légyszi, rémálmaim lesznek. :D
2012. máj. 10. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszod!

Mit értesz mélységélesség alatt?

Igazából,kicsit félek hogy csalódni fogok,mert elég nehéz volt össze kaparnom ennyi pénz is,de sajnos többet nem tudok költeni rá. Meg nagyon tetszik is.

2012. máj. 10. 13:26
 3/12 anonim ***** válasza:

Csalódni nem fogsz, jó gép.

Mélységélesség az, mikor a háttér el van mosva, ilyen szinten csak a tükörreflexesek tudják - ötszörös áron.

2012. máj. 10. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Köszi. :) Hát pedig ez lényegesen fontos lett volna, mondjuk a kiscsajszinak canon eos van, úgyhogy nem lepődök meg. :/ de akkor photoshoppal javítok majd rajta,esetleg..
2012. máj. 10. 13:35
 5/12 A kérdező kommentje:

[link]

[link]

[link]

bocsi a képzuhatagtól. :D

szóval az ilyen képekről lemondhatok ugye? :)

2012. máj. 10. 13:38
 6/12 anonim ***** válasza:
Valószínű, de talán megközelítheted.
2012. máj. 10. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Értem.
2012. máj. 10. 13:41
 8/12 A kérdező kommentje: