Egyes fotósok miért ragasztják le a márkajelzést?
Olyat is láttam, hogy rendesen le volt feszítve a logó és a helye ordenáré módon nézett ki, mert a ragasztó maradékát már nem kaparta le.
Miért csinálják ezt, mire jó ez?
@8:
"És ott van a harmadik csoport, az amatőr fotós. Közülük is szoktam látni, hogy leragasztják a logót."
Namost kb két évtizede foglalkozom fotózással. Ez mellékhatásként azt is jelenti, hogy megbámulok mindenkit, aki az utcán fotóz. És soha, a 20 év alatt megbámult alighanem sok ezer amatőr fotósból soha nem volt egyetlen egy sem, akinél le volt takarva a márkajelzés. Egy sem. Szóval nem létező jelenségre keresel magyarázatot.
@16: A diskurzusok százezrei pont annyira léteznek, mint a jelenség maga. Nem igazán tudom, mi bajod van. Ennyire unatkozol, vagy valami pszichológiai betegséged van?
Maga a jelenség azért nem létezik, mert
A, értelmetlen: semmi célt nem szolgálna a dolog
B, életszerűtlen: az emberek még akkor sem szívesen vesződnek plusz energiát és időt igénylő dolgokkalha van értelmük
C, és egész egyszerűen szétnézve a valós világban láthatod, hogy nincs ilyen, amiről te beszélsz
Eleinte azt hittem, tényleg láthattál párszor valamit, és valóban azt hiszed, hogy ez valami elterjedt dolog, de tévedtem. Vagy valami nagyon gagyi, unatkozó troll vagy, vagy olyan gyógyszereket szedsz egyszerre, amiket nem lehetne.
Én a 3/17 Mojjo érvelésével értek egyet. A termék megjelenítést ma már a világban nagyon szigorúan veszik.
Most a világ internet kíberjei még nem tartanak ott, hogy az alakzatot is figyeljék (pedig erre is meg van MINDEN eszköz), de a képeken lévő összes betűt, szöveget, minden képről (én is), azonnal leolvassák.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!