Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Nagyon szeretnék fotózni!...

Nagyon szeretnék fotózni! Biztos jó hobbi lenne. Mi szükséges ehhez? Mármint technikailag is, meg úgy általában.

Figyelt kérdés
Iszonyúan jó lenne szerintem. KÍváncsi vagyok rá, lenne rá időm, érdekel a téma. De sajnos kezdő vagyok és ehhez eléggé analfabéta. Tudnátok segÍteni?

2020. máj. 25. 10:23
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
100%

Én egy ilyet vennék kezdésnek:

[link]

Egyszerűen használható kis méretű gép, jó minőségű (4/3 szenzorméretű) fotókat tudsz vele készíteni, az objektívje éles, és viszonylag tág teret enged ahhoz hogy kipróbáld merre szeretnél tovább fejlődni.

2020. máj. 26. 20:29
 12/14 anonim ***** válasza:

A tudás az elsődleges mindenképp. Neten lényegében minden fent van. Keresni kell és olvasni.

Aztán gyakorlathoz kell egy gép is. Tanulósnak mindenképp egy olcsóbb használt valamit javaslok.

Minél nagyobb a szenzor, annál jobb.

2020. máj. 27. 09:56
 13/14 anonim ***** válasza:

Ha nincs pénze akkor nyilván meg lehet kockáztatni a használtat de akkor benne van a pakliban hogy rásóznak egy hibás gépet és akkor kezdőként kínlódhat vele. Illetve mindjárt az elején lesz egy nagy kudarcélmény.

A minél nagyobb szenzor annál jobb elmélet szintén erősen vitatható mert minek szaladgál egy kezdő hatalmas full-frame géppel amikor annak a felbontását sosem fogja kihasználni. (és a kisebb zajszintje sem fog problémát okozni (persze 1 colos méret alá semmiképpen nem szabad menni))

Pláne hogy valószínűleg kitobjektívvel fogja használni ami messze nem vetít olyan felbontást szenzorra amit a full-frame rögzíteni tud.

2020. máj. 27. 10:22
 14/14 anonim ***** válasza:

És mindjárt bemásolhatta volna a szövegre rendszeresen kapott észrevételeket. :D

Például azt az apróságot, hogy a festők messze földről hozattak festéknek való anyagokat. :) És hogy vajon miért látni ezeken a jellegű képeken

[link]