Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Fényképezőgépet szeretnék...

Fényképezőgépet szeretnék vásárolni, de segítségre szorulok, rutintalanságomból adódóan. Ti mit javasoltok?

Figyelt kérdés

A szituáció a következő:

~Nagyon szeretek fotózni, eddig 99%-ban telefonnal keszítettem a képeket, de a visszajelzések alapján egész jók lettek, nekem is tetszettek, azt mondják egész jó érzékkel fogom meg a dolgokat/témákat/tárgyakat.

~Szívesen fotóznék tájat, portrét, makrót, illetve adott esetben mozgásban lévő dolgokat (pl meccsen az embereket)

~Elég laikus vagyok a profibb gépekhez, de mindenképpen szeretnék egy picit komolyabbra beruházni, aztán azzal kiismerni magam. Kb.: 200-220 000 Ft-ot szánnék rá maximum, de azt is megköszönném, ha megírnátok adott esetben, ha ezek nagyon gyermeteg álmok ennyiből.

Nagyon megköszönném ha dobnátok pár tippet, hogy ti mit vennétek ebben a helyzetben, illetve milyen objetívet javasoltok például.

Előre is köszi, pacsi Mindenkinek!

2020. márc. 2. 17:42
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Ha elfogadhatónak tartod a 4/3 kategóriát akkor ez most egész jó áron van

[link]

2020. márc. 6. 10:01
 2/5 anonim ***** válasza:
Na a Panának vannak aztán objektív árai...
2020. márc. 6. 11:16
 3/5 anonim ***** válasza:

Nagyon jó objektíveket lehet kapni elfogadható áron

pl.

Pana 14mm f2,5

Pana 42,5 f1,7

oly 60mm f2,8

élesek gyorsak kiváló képminőséggel

mindegyiket 100ezer körül vettem illetve olcsóbban és ez le is fedi azt amire szükségem van.

2020. márc. 6. 15:26
 4/5 anonim ***** válasza:

Ja, amire neked. Ő meg meccsen akar fotózni, oszt a Pana 70-200/2,8-a meg a 220V-nál 949 890 Ft.

Nem is az olcsó objektívekre gondoltam drága alatt. :D

2020. márc. 6. 16:14
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Canon Powershot G7 X Mark II

Ez bőven elég lenne kezdésnek. Ha eddig csak telefonnal fotóztál, akkor bőven elég lesz pár évig.

2020. márc. 10. 09:23

Kapcsolódó kérdések: