Ilyenkor mi a teendő?





Nem kell ilyesmivel foglalkoznod. A vállalkozás elintézi a javítással kapcsolatos teendőket. Jelzed a problémát és kéred a javítást. A többit megoldják, ez a kötelezettségük a hatályos jogszabályok alapján. Hiszen annak kell helytállni a termék hibája esetén, aki neked értékesítette, az pedig nem a szerviz. Az meg nem a te dolgod hogy miképpen oldják meg a javíttatást. Jogilag a vállalkozással állsz szerződésben, nekik kell átadnod, ezt a tényt, illetve a készülék hibájával kapcsolatos észrevételeidet jegyzőkönyvben kell rögzíteni. Abból kapnod kell példányt, hogy szükség esetén bizonyíthasd hogy mi, mikor, milyen körülmények közt történt. Egyébként is ajánlott mindennemű információt írásban rögzíteni, a későbbi esetleges félreértések elkerülése éerdekében. Ez lehet akár email. is, de mindenképpen legyen nyoma mindennek. Ezt vásárlóként megtenni jogod, illetve kötelezettséged is, enélkül a vitás kérdésekben hátrányba kerülhetsz.
Röviden ennyi. Kérdezz ha valami nem világos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!