Üdv. Olyanok segítségét szeretném kérni akik jártasak kábel telefonszolgáltatások ügyeiben. Mit tehetek?
Kábeltelefon problémám van, ezzel kapcsolatban szeretnék kérni segítséget:
Telekom hoppá díjcsomaggal rendelkezem már idejét sem tudom mióta. Eddig soha semmi problémám nem volt, azonban 9 napja valami olyasmibe ütköztem, amire eddig senkitől sem kaptam megoldást.
Szeretném előre bocsájtani, hogy a wifit többször újraindítottam, 3 különböző telefon készülékkel rendelkezem, mind a 3-al minden irányba tudok telefonbeszélgetést kezdeményezni, ill. folytatni. (Egyik készülékemmel faxolni is tudok.)
Azonban egyik készülékkel sem tudok kapcsolatot létesíteni a...-as előfizetővel. Itt 1 csengés után néma csend van, előfordult, hogy szétkapcsolt. A néma csend alatt vélhetőleg létrejön a kapcsolat, mert a telefonomon látom a másodperc számlálót (ez csak egy laikus következtetése)
Elmentem egy ismerősömhöz, náluk ugyanez a helyzet volt, annyi különbséggel, hogy nekik 2 különböző telefonjuk van, de mindegyikkel csináltunk 4-4 próbát.
A szomszédomnak digis előfizetése van, arról rendesen hívható a fenti telefonszám.
Bejelentettem a hibát a Telekomnál, május 10-én 18-kor kaptam egy sms-t, miszerint elkezdték a hiba kijavítását.
Május 11-én 19.19-kor újabb sms jött, miszerint: „Nem találtunk a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodást. Előfordulhat, hogy a hiba Önnél keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásunk. Szeretnénk segíteni a hiba feltárásában: kérjük látogassa meg a www.telekom......oldalt, ahol segítséget talál a hiba elhárításához. Ha további informatikai segítségre lenne szüksége, igénybe veheti a FIZETŐS (!) szolgáltatásunkat…”
Fentiek ismeretében van-e valakinek NEM FIZETŐS javaslata?
Minden építő jellegű ötletet szívesen veszek, az, hogy ezt a szolgáltatót itt kell hagynom már tudom, csak a hűség idő járjon le! Ja, és állítólag kiemelt ügyfél vagyok, amin csak röhögni tudok ezek után…😊)
Köszönettel: jufma
"Azonban egyik készülékkel sem tudok kapcsolatot létesíteni a...-as előfizetővel."
Miről beszélsz? Kivel?
Persze, teljes számokat nem is illik megadni, de ennyi belefért volna:
06 27 ... ...
Még az sem szentségtörés, hogy az ország egyik SZTK-járól van szó, ami már enged arra is következtetni, hogy nem egy szimpla végpont.
Azt ugye tudod, hogy sablonüzenetet kaptál válasznak? Mindenre ezt küldik ki, ha a vizsgálat alapján megállapítható, hogy nem Telekom oldali a hiba. Ilyenkor, ha felhívod az informatikai segítséget, hát ebben pont nem tudnak segíteni. 1000 más dologban igen, ebben nem és elmondják azt is, hogy miért nem. Mert ez nem informatikai hiba, sem Telekom oldali. Nem írtad, hogy a cimbid T-s ügyfél-e, de ha igen... Ember, gondolkozz már! 😀 Két egymástól független, de egy szolgáltatóhoz tartozó végponton ugyanabba az irányba ugyanaz a hiba jelentkezik több készülékkel tesztelve, és ez a két végpont amúgy más irányba hiba nélkül üzemel... mégis mit vársz, mit csináljon a Telekom, ha egyértelmű, hogy nem nála van a hiba oka? 😀
Leírták mit kell tenned: jelezd a szám tulajdonosának, hogy jelentse be ő hibára, nála van hívásfogadási hiba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!