Miért nem tudom megoldani a nyomtató problémáját?
(Tudom hogy helyen hangzik a kérdés )
Ma vásároltam Canon pixma ts5150-es (mindent elő írás szerint csinaltam)nyomtatomat
Telefonos alkalmazások keresztül akartam nyomtatni
Erre ezt adta ki:6A80
1.Törölje a nyomtatást ,és kapcsolya ki az eszközt.
2kapcsolja be újra az eszközt.ha a probléma továbbra is fennáll,tekintse at a kézikönyvet,és hívja fel a szerviz központot .
6millioszor at olvastam meg újra indítottam és semmi.Mit csináljak ?
"ztőprogramok
Szoftverek
Kézikönyvek
Alkalmazások
Firmware
GYIK és Súgó
Hibakódok
Right
Hibakódok és üzenetek
Különböző okokból kifolyólag hibakód vagy üzenet jelenhet meg a terméken. A keresőmező segítségével hasznos információkhoz férhet hozzá az adott hibakóddal kapcsolatban, amely elmagyarázza a hibakód megjelenésének okát, és ellátja Önt a továbblépéshez szükséges utasításokkal
Az alábbi keresőmezőbe írja be a hibakódot vagy az üzenetet
6A80/A narancssárga és a zöld jelzőfény 12-szer villan
6A80 – A narancssárga és a zöld jelzőfény 12-szer villan
Leírás
Szolgáltatási hiba lépett fel.
Felbontás
Kapcsolja ki a nyomtatót
Csatlakoztassa le a tápkábelt
Nyissa fel a nyomtató fedelét
Ellenőrizze, hogy lát-e narancssárga szalagot vagy fehér hungarocellt, és ha igen, távolítsa el
Ellenőrizze, hogy nem lát-e idegen tárgyat (például gémkapcsot) a nyomtatóban, és szükség esetén távolítsa el
Csukja le a fedelet
Csatlakoztassa újra, és kapcsolja be a készüléket"
Ezt írják ők, ha továbbra sem megy szerviz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!