Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » UPC vezetékes telefon hol...

UPC vezetékes telefon hol működik, hol nem?

Figyelt kérdés

UPC HAPPY HOME 500 csomagunk van.


Az internet hibátlanul működik, bár a Wifit néha eldobja.

TV-re sincs különösebb panasz azon kívül, hogy néha "folyik" a kép.


Viszont a telefonnal napi szinten problémánk van.

Mi halljuk a hívott félt, de Ő nem hall minket.

Le lett cserélve a készülék, de az újjal is fennáll a hiba. Diagnosztika nem talált hibát, UPC-nél állítólag szintén nincs gond.


Attól tartunk, ha kijön a szakember, akkor is éppen működni fog, másnap pedig megint előjön a probléma.


Mit tehetünk ezügyben?



2019. jan. 8. 15:33
 1/4 anonim ***** válasza:
Valtsatok szolgáltatót
2019. jan. 8. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Nem opció. Csak UPC van nálunk.
2019. jan. 8. 15:59
 3/4 anonim ***** válasza:

"Attól tartunk, ha kijön a szakember, akkor is éppen működni fog, másnap pedig megint előjön a probléma."

Ezen mi nem tudunk segíteni. Nekünk sem hinnék el ha mi mondjuk nekik, hogy igenis, mi olvastuk a gyakorikérdéseken, hogy gyakori a gond a telefonoddal.


"Le lett cserélve a készülék, de az újjal is fennáll a hiba. "

Nem feltétlenül a telefon hibája okozza ezt a jelenséget, akár a modem miatt is lehet.

Fel kell jegyezni ahányszor csak észlelhető a rendellenes működés, ezeket a feljegyzéseket pedig a rendelkezésükre bocsájtva talán könnyebb behatárolni a valódi okot.

Sokszor a hiba diagnosztizálása a felhasználó laikus ismeretei miatt nehézkes, a feltáráshoz szükséges ismeretek és információk pontatlanok, hiányosak, rosszak vagy tévesek a megfigyelések, következtetések.


Nem ide tartozik, de volt egy ügyfelem, aki egyszer azzal keresett fel, hogy a beszereltetett kerti automata öntöző rejtélyes módon időnként működik, máskor meg nem. És hiába hívták garis javításra a szervizt, változatlan a helyzet. Amikor ott volt a szerelő, mindig jól működött minden, a tulaj pedig mindenre esküdözött, hogy néha mégsem jó. Ki is mentem a helyszínre, előre meg volt beszélve, hogy a következő öntözésre érkezzek. És az öntözőrendszer példásan teljesített. Ők pedig bosszankodtak, hogy nem sikerült elcsípni a hibát.

Én megpróbáltam kifaggatni őket, minél több és pontosabb infót kapni a körülményekről. Ezeket mind felírtam, táblázatot szerkesztettem, napszak, időjárás, az ingatlanban lévő elektromos egyéb eszközök működése, stb. Kialakult egy mintázat a nem működésekről. Csak akkor volt probléma, ha borús idő volt az esti órákban, és otthon voltak (máskor nem maradt száraz a gyep, tehát volt locsolás a távollétükben is). Ez első hallásra fura. De sikerült összerakni a dolgot.

Én nem jártam ki hozzájuk, csak telefonon kaptam az infókat, és amikor egyszer ismét hívtak hogy nem locsol a cucc, akkor is ez volt a helyzet, a borús idő miatt hamar sötétedett, de nem volt eső (volt esőérzékelésre is tiltás), és az estére beállított locsolást a nyitott ablakon át hallatszott hogy elindul, de mire a tulaj kiment megnézni, már nem működött (a 20 perces locsolás csak egy fél percig tartott).

Átnéztem ismét a táblázatot, aztán megkérdeztem, hogy amikor kiment, felkapcsolta-e a kerti világítást. A válasz az volt, hogy természetesen igen, mert sötét van. Megkértem hogy kapcsolja le.

Rövidesen az a válasz érkezett a telefonban, amire már számítottam. Beindult a locsolás.

Hehe, rossz helyre lett bekötve a locsoló automata tápja, és amikor égett a villany, akkor nem kapott áramot az öntöző szelep.

Egy hasonlóan misztikus hiba volt egy olyan helyen, ahol automata redőnyvezérlés volt a napsütés függvényében. Időnként az egyik ablak önállósította magát a többitől. Itt is a gyári szerelő napokig próbálgatta, olyankor minden rendben volt. Az ügyfél elhívott hogy nézzem meg. Pár órát tesztelgettem a működését, majd kértem egy széket, beültem az árnyékba, és pár órán keresztül néztem mi történik. Minden ablakhoz fényérzékelő volt, a napsütés függvényében leengedte, vagy felhúzta részben, vagy egészen a redőnyt. Látszólag szépen tette a dolgát, ahol tűzött a nap, ott mindig árnyékolt. Az egyik ablaknál a többitől eltérően egy terasz tető volt márvánnyal burkolva, oda nem tudtak fúrni, az érzékelőt magasabbra tették. A házban viszont volt 4 macska. A gyári szerelő látogatásakor a macskákat bezárták, hogy ne legyenek láb alatt. Amikor én ott voltam, mivel szeretem a macskákat, kértem hogy mászkáljanak kedvükre, simogattam is őket, így természetesen viselkedtek, azt tették mint máskor. Kifeküdtek napozni, az egyik éppen eltakarva az érzékelőt kiváltotta, hogy az indítsa el a redőny felhúzását.

Sok ilyen volt, de nem mesélem el mind.

Csak azért példáztam, hogy hívd nyugodtan a szerelőt ha gondod van, ha nem találja mitől nem jó, az nem a te hibád. Ha kell jelentsd be többször, ha jó a szerelő, megoldja.

2019. febr. 13. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm!


Azóta volt kint a szerelő, természetesen mindent rendben talált, akkor pont működött a készülék is. Hiába kértünk modem (connectbox) cserét, erre nem került sor.

2019. febr. 13. 15:05

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!