Ma regisztráltam okményirodában egy ügyfélkaput, és azóta probalok regisztrálni, de nem engedni, mondván hogy az ügyfél azonositása sikertelen. Mindent megprobaltam több böngészőt, töröltem előzményt, cookit, stb. Mégsem jo. Mi a baj?
Figyelt kérdés
2018. okt. 17. 10:10
1/8 Ypszilon1980 válasza:
Most akkor regisztráltál vagy nem?
Ha az okmányirodában megvolt, akkor otthon már csak be kell lépned.
3/8 A kérdező kommentje:
Küldött egy email-t ahol uj jelszot kell megadnom,felhasznalonevet stb. Na ott nem sikerül ezeket letudni
2018. okt. 17. 15:10
4/8 anonim válasza:
Pedig a személyes reg. után kapott e-mailben egyértelműen le van írva. Nekem 4 napja elsőre sikerült.
5/8 anonim válasza:
#3-ra:
ott a felh. név a kapott papíron van rajta, a jelszót pedig magad találod ki, a leírt szabályoknak megfelelően.
6/8 anonim válasza:
#1-nek:
nem úgy megy, először érvényesíteni kell a személyes reg.-et, és új jelszót kreálni.
7/8 Ypszilon1980 válasza:
Jó, de mi olyan bonyolult abban?
Egyébként meg nem kell újra regisztrálni, én arra értettem.
8/8 anonim válasza:
Persze hogy nem bonyolult, ráadásul teljesen korrektül van leírva. Minimális szövegértési készség kell csak hozzá...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!