Smart TV miért nem csatlakozik a hálózathoz?
Vettem egy Samsung Smart TV-t (4k-s).
Amikor megvettem egyből sikerült megtalálni a wifi-t és rá is tudtam csatlakozni.
Most meg azt írja, hogy "Nincs hozzáférés a hálózathoz"
A Vezeték nélküli hálózatot észreveszi (ki is van pipálva mellette)
Aztán rámegyek és azt írja, hogy a kapcsolat nem jött létre.
Van három ikon:
TV ---- Router ---- Föld gömb (internet)
Mind a három között piros X van. De van, hogy csak a Router és az Internet között van piros X.
Pedig az internet jó, meg a telefonom is rácsatlakozott a wifi-re és működik is. A TV-nél viszont nem.
Csak úgy sikerült megoldani a problémát, hogy újraindítottam a router-t és újra beírtam a jelszót a TV-n. De most mindig ezt kell csinálnom? Olyan, mintha nem tudna rácsatlakozni mert jelszavas és nem mentette el a jelszót. De be se tudom állítani, hogy elmentse.
Hogy lehetne megoldani? Vagy beállítani?
"Csak úgy sikerült megoldani a problémát, hogy újraindítottam a router-t és újra beírtam a jelszót a TV-n. De most mindig ezt kell csinálnom? "
Majd akkor írjál...addig nem kell.
Nincs Ethernetkábel a közelben?
Használati útmutatóban sem írnak arról, hogy kell elmenteni?
Nekünk is Samsung tv-nk van, de ilyen probléma nem volt. Az elején rácsatlakoztunk, azóta működik.
Nekem is Samsung Smart TV -m van, igaz LAN -ot használom rajta a netet, de mikor még Wi-Fi -m volt sem csinált ilyet.
Az első amit csinálnék, hogy lefrissíteném a TV szoftverét pen drive -al.
Ha nem oldja meg, akkor érdemes felhívni a Samsung magyarországi supportját. Talán ők tudnak segíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!