Miért nem tesznek az elektromos autokba kerekenként egy generátort ami visszatoltené egyből az elfogyasztott elektromosságot?
Ha lenne értelme már megtörtént volna.
De a generátor működtetéséhez is energia kell, 4 gen. műkdtetéséhez 4x annyi...
Nem, a kérdező a perpetum mobilera gondolt.
És arra, hogy ez rajta kívül még senkinek nem jutott eszébe, és arra, hogy a fizika majd addig nem néz oda.
Szóval ő úgy gondolom azt vette hogy úgyis forog a kerék, a forgást felhasználva hajt generátort.
De ez gyárilag benne van, sőt, nekem nem teslám van, de az enyém is tartalmaz 2 db motorgenerátort, ami az egyébként lassulás illetve fékezés esetén veszendőbe menő kinetikai energia nagy részét (nem mindet!) alakítja vissza villamos energiává.
"102,5 kWh ebből felhasználható 98,4 kWh "
Ja, és egy elektromos autónál csak a mozgáshoz kell áram?
Semmi máshoz?
Lámpák, vezérlés, műszerfal, audio, fűtés, ablaktörlő, miegymás? Vagy ahhoz a vízbül veszi ki a zoxigént?
Szóval a 102,5 kWh-ből elhasznál 98,4-et, plusz az az 50 kWh amit visszatermel és elmegy még 200 kilométert, plusz még az alatt is visszatermel?
"A Tesla Model S P100d nevleges teljesitménye 102,5 kWh..."
A teljesítmény mértékegysége a W (watt), ami mindig csak egy pillanatnyi állapotot fejez ki.
Wh az elektromos energiamennyiség.
Egyébként miért is kellene a kerekekre tenni a generátort?
Arra nem gondoltál ifj. Tesla úr, hogy a kerék úgyis direkt összeköttetésben van a hajtóművel, onnan is kaphatna meghajtást a generátor, akkor nem is kellene 4 db?
Tudom egyébként, nyilván azért javasoltad kerekenként, mert az 4x akkora teljesítmény.
Csak nehogy elhidd...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!