Ha telefonközpontot -call center- hívok, mikortól számolja a percdíjat? Az elejétől?
Figyelt kérdés
2018. aug. 28. 17:15
1/9 anonim válasza:
Amikor megy a várakoztató zene, akkor már számolja.
2/9 A kérdező kommentje:
Köszi. Mondjuk sejtettem. Felvetül a kérdés, a jó néhány perc díja -ami üresbe megy- hol landol?
2018. aug. 28. 18:29
3/9 anonim válasza:
Tökmindegy hogy számodra "üres" vagy nem, a kapcsolat létrejött, fizeted a tarifát.
4/9 anonim válasza:
A telefoncégnél. Egyébként nem lenne rossz ötlet egy törvény, ami szerint a call center üzemeltetőjével fizettetnék ki azt, amíg a hülye dallamot hallgatod...
5/9 Szirty válasza:
A fizetés a távbeszélőkapcsolat létesülésekor kezdődik...
6/9 anonim válasza:
Ezért szoktak a normálisabb szolgáltatók zöld számot használni. Ott csak az ember ideje megy feleslegesen, ameddig várakozik, de legalább fizetni nem kell érte.
7/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Azért elgondolkodtató összeg jöhet ki a "semmiből". Ez hol landol>>>kik hozták ezt a megoldást...stb.
2018. aug. 29. 17:44
8/9 anonim válasza:
A telefonszolgáltatónál landol. Ő nem látja, hogy ezen a vonalon most nem megy értelmes beszélgetés, csak a csilingelés.
A call center tulajdonosa meg úgy van vele, hogy nem vesz fel tízzel több embert, mert nem neki kerül több pénzbe, hogy te vársz negyedórát.
9/9 A kérdező kommentje:
Igen, a mások oldalról is logikus.
2018. aug. 30. 19:08
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!