Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Kamionban szeretném direktre...

Kamionban szeretném direktre kötni az ablakemelőt, de hogyan? Többi lent.

Figyelt kérdés

Úgy gondoltam, hogy a biztosíték táblában az ablakemelő biztosítékát és egy állandó arámú biztosítékot össze kötnék egy kábellel.

A kérdésem az lenne, hogy milyen kábelt használjak? Olyat ami vastagabb és bírja a nagyobb feszültséget, hogy ha esetleg túl melegedés lenne, majd a biztosíték megy ki, vagy esetleg veknyabbat, hogy tönkre menjen az át vezetés ha gond van?

Ugyanezt szeretném csinálni a távolsági fényszóróval, azt pedig össze kötni a kodlampaval.

Építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm !



2018. jan. 13. 06:21
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:
Ha nem törődnék a biztonsággal, már rég megcsináltam volna ahogy ki gondoltam. Mivel nem jó ötlet, nyilván nem fogok nekiállni. Annyira hülye én sem vagyok hogy a több milliós szerelvényt , pláne az életemet vagy mások életet kockáztassam.
2018. jan. 13. 09:34
 12/18 A kérdező kommentje:

Arra lettem volna kiváncsi hogy milyen eljárással érik el azt amit én szeretnek. Nem részletes leírást kertem. Egyszerűen kiváncsi vagyok.

Az enyém ötlet volt, ennyi. Amihez Nem értek nem állok neki, ettől függetlenül érdekelhet a téma úgy gondolom ..

2018. jan. 13. 09:38
 13/18 A kérdező kommentje:

Kalap úr:

Köszi az infót , a gyári ködlámpát szeretném rám kötni, bár ez nem változtat semmin.

2018. jan. 13. 10:01
 14/18 anonim ***** válasza:

Biztosítéktáblán leírja, hogy mi-mihez tartozik. Megkeresed azt a relét, ami a kulcs 1-es állásához tartozik, kihúzod. Relén rajta van a kapcsolási rajza. Eszerint tudod, hogy melyik két lábhelyet kell összekötni a táblában egy lengőbiztosítékkal és hasonló vastagságú kábellel, mint ami odamegy, hogy mindig áram alatt legyen az ablakemelő. és a rádió.

A lámpánál tényleg az lenne a legegyszerűbb megoldás, hogy a lámpatestben húzol kábelt oda, ahova szeretnéd, de a mai lámpatestek szeparált izzói mellet át is kellene fúrni a műanyagot, aztán bemegy a víz, stb. Majd megnézed, nálad milyen kárt kell okozni hozzá. Inkább szerelj fel egy pár szúrót!

2018. jan. 13. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:

Hát én ezt így nem csinálnám.

Nem véletlenül van gyújtáskapcsoló után egy csomó minden, amit ciki úgy hagyni, ha az ember eltávozik az autótól.

Ha volna rá hely, én úgy oldanám meg, hogy beszerelnék egy nyomógombot, záró-nyitó érintkezőpárral, ami benyomásra elveszi a gyújtás utáni szuflát az ablakemelőtől, és ráadja a gyújtás előtti állandót. Igaz, hogy kétkezes lenne.

A lámpatestből a reflektor vezetékét átvinni a ködlámpához azt jelentené, hogy eztán mindig együtt működik a kettő. Ha meg már volna kapcsoló, akkor csak szakszerűbb lenne a távolsági biztosítékánál megfogni, nem körbejáratni az áramot.

2018. jan. 13. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:

"Nem véletlenül van gyújtáskapcsoló után egy csomó minden, amit ciki úgy hagyni, ha az ember eltávozik az autótól."


Mire gondolsz?

Rádióállásban tudtommal a rádió, az ablakemelő, némely tipusnál a kürt, vagy a 12V inverter kap szuflát. A gyár építi be a rádióállást. Miért ne mehetne 0-24-ben? De ne csináld! Miattam tényleg ne. Én csak leírtam, hogyan használom több, mint 10 éve... Üdv!

2018. jan. 13. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:

Az ablakemelőt meg lehet oldalni aránylag könnyen, hogy fix tápról működjön.

A ködlámpa átkötéséért biztosan bukik műszaki vizsgán a gép, azt nem bántanám a helyedben. A köhém rendelet világosan leírja, hogy szabad bekötni a ködfényszórót, illetve zárófényt.

Ha kevés az országúti fényszóró (reflektor) fénye, akkor szerelj fel pót lámpatesteket, azt relézve és biztosítva rá lehet kötni az országúti áramkörére.

2018. jan. 13. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:

Nekem az elektromos ablakokra konfort modult van rakva gyárilag , mikor be zárom a gépet utánna a zárást a kulcson nyomom kicsit tovább és magátol fel huzza , ha a nyitást nyomom nyitott álapotban akkor meg le huzza az ablakokat , gyujtás nélkül bentről gombal nem mozdul az ablak .

A gyári scania refi tényleg tré én komolyabb izokat raktam fel , meg a tetőre a fényhidat , plusz elöl teli van leddel az orra a gépnek a V8 logo világit a hűtőmaszkon , hátfalon és bent a kabinban az ágy felett

Scania S730 V8

Teljes xenon szettel és minden lámpa/izzo ledes

2018. jan. 14. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!