Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Szerintetek is életszerűtlen,...

Szerintetek is életszerűtlen, hogy az interneten vásárolt, házhoz szállított műszaki cikkeket csak akkor cserélik vissza, ha azt a szállító jelenlétében bontjátok ki?

Figyelt kérdés
Összeszerelést, beüzemelést, felszerelést kívánó berendezéseknél nagyon nagy marhaságnak tartom. Bontsam ki, pakoljam ki az alkatrészeket, netán kapcsoljam be, hogy megbizonyosodjak, nem sérült, nem hibás? Mindezt pedig majd megvárja a szállító? :-o

2017. szept. 22. 14:58
 1/6 anonim ***** válasza:

Az üzletek köthetnek szerződést a szállítóval pl, pcx, hogy a futár várjon amíg átnézed, legalább is ez volt régebben, amúgy nem kötelessége várni rád.


Ha a csomagon látsz sérülést, bármit ami nagyon gyanús pl, egy cipőnyom, nyitásra utaló jelek, stb.. akkor köteles megengedni ezt, és ha gond van jegyzőkönyvezteted, már ha van náluk.


Tv-nél behozzák házhoz, átnézitek de azt már nem várja meg hogy bekapcsold, nem is kell mert onnan már megy a gari ha kell.


Mosógépnél szintén behozzák, megnézik müxik-e de hogy mossál vele azt nem várják meg.

2017. szept. 22. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:
Ha neten vetted akkor élhetsz az elállási lehetőségeddel ha működik a cucc akkor is, csak saját költségeden küldöd vissza. Ennyi a buktató. Amúgy normálisabb futár megvárja az ilyen gagyi dsl és társai természetesen nem.
2017. szept. 22. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Én nem tartom logikusnak. Amit a boltban személyesen veszel meg, azt is visszacserélik, ha hazaviszed, otthon kipróbálod, aztán visszaviszed a boltba. Pedig olyankor sincs ott veled otthon az eladó, amikor kibontod.
2017. szept. 22. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 id Horváth Béla válasza:
Nekem háromszor volt problémám, mindháromszor egy héten belül hozta a futár a cserét.
2017. szept. 23. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Napokban rendeltünk műszaki cikkeket, ott is ezt kaptuk levélben előtte:

"KÉRJÜK, HOGY A CSOMAG TARTALMÁT MÉG A FUTÁR JELENLÉTÉBEN ELLENŐRIZD LE! A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre..."


A megrendelt tévét és mosógépet külön-külön hozták, pedig az üzlet együtt adta át a futárcégnek. A szállítónak esze ágában nem volt megvárni, amíg kicsomagoljuk. :-(


Ikea bútorokkal pedig nagyon sok problémánk volt. Szerencsére, minden reklamációnál segítettek. Egyedül a nagyméretű pax bútor hibájánál volt gondunk a szállítással. Két nap alatt kihozták (vasárnap), de mikor ki kellett cserélni, mert a csomagoláson belül sérült volt a bútor, akkor 4 hetet kellett várnunk rá. /addig kerülgettük a félig összerakott szekrénysort :-( /

2017. szept. 24. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

"Bontsam ki, pakoljam ki az alkatrészeket, netán kapcsoljam be, hogy megbizonyosodjak, nem sérült, nem hibás? Mindezt pedig majd megvárja a szállító? :-o"


Nem muszáj.

Elég ha kicsapod a szemétre ha ennyit nem tudsz megtenni és mégis hibás.

Itt általában a külsérelmi nyomokról van szó, azt nem kell kipróbálnod hogy az MKV filmeket lejátassza-e a tévé, hanem csak annyi a lényeg hogy a kijelző nincs-e behorpadva, nem hiányzik a távkapcsoló vagy a kábel.

Ha LEGO szettet rendelsz, azt nem kell összerakni a futár jelenlétében, vagy a beépíthető sütőben egy gyors pizza sütést indítani hosszabbítóról.

2017. okt. 10. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!