Edigitalról rendeltem. Leellenőriztem, hogy megvan-e, de ennyi. Otthon Kinyitottam és a headsetnek csak a fejhallgató része volt bent, a mikrofon és a többi tartozék nem. Ilyenkor tudok még valamit tenni, hogy utánaküldjék/kicseréljék vagy valami?
Engem személyes vásárlásnál akartak hülyére venni.
A terméket előbb ki kell fizetni, aztán hozzák a pulthoz.Miféle egy degeneráltság ez???
Ha naiv vagy, akkor csak átveszed a dobozt és lesz, ami lesz otthon.Én kibontattam...1 elemet a sok közül kivett az eladó megmutatni félig lehúzva zacsit róla egy szögből mutatva és vissza gyorsan, majd ragasztotta volna le is rögtön a dobozt, de kértem a többit is megtekintésre és mivel nem lezárt csomagolás volt a terméken ( nem vákuumos zacsi), ezért az esztétikumára is kíváncsi voltam-szerencsére.Akkora horpadás volt az egyiken, hogy virágot is ültethettem volna bele.Vitázni nem mertek, mert ő csomagolta ki és megfigyelőkamera is ugye....csere nem volt, mert utolsó darab....nem csoda...és 20 perc után nyögték vissza a pénzem...véleményt szerintem mindenki alakítsa ki.
Ajánlom, hogy a beszélgetéseket rögzítsed telefonálásnál.
Persze, más boltoknál is vannak hihetetlen pofátlanságok garizásnál...usb eszköz rossz--boltban másnap---nem tudjuk kipróbálni, nem vagyunk rá "kiképezve"..batteg, egy pendriveról van szó:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hosszú évek során csak az aqua állta meg a helyét eddig nálam vétel-gari téren bár 1 botlásuk nekik is volt 10 néhány éve, de az alkalmazotti próbálkozás-ügyeskedés.
Természetesen van még néhány eladásban korrekt cég, de sokszor ezeknél is addig kedves a vevő, ameddig vevő és nem gariztató-problémás ügyfél....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!