Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Edigitalról rendeltem. Leellen...

Edigitalról rendeltem. Leellenőriztem, hogy megvan-e, de ennyi. Otthon Kinyitottam és a headsetnek csak a fejhallgató része volt bent, a mikrofon és a többi tartozék nem. Ilyenkor tudok még valamit tenni, hogy utánaküldjék/kicseréljék vagy valami?

Figyelt kérdés
2017. aug. 8. 11:36
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Fel volt tüntetve, hogy a tartozékokat is tartalmazza?
2017. aug. 8. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Igen, fel volt tüntetve részletesen, még külön hely is ki van alakítva mindnek, viszont üresek.
2017. aug. 8. 11:59
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Akkor reklamálhatsz.
2017. aug. 8. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
72%
Bár bebizonyítani nem tudod, hogy nem voltak benne.
2017. aug. 8. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
És akkor kicserélik, vagy utánaküldik vagy valami? 24.000 ft volt..
2017. aug. 8. 12:39
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
Hívd fel őket.
2017. aug. 8. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Ezt megszívtad...személyesen talán elérheted a rendezést, de telefonon ráfizetsz..., ahogyan én tapasztaltam.
2017. aug. 8. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Engem személyes vásárlásnál akartak hülyére venni.

A terméket előbb ki kell fizetni, aztán hozzák a pulthoz.Miféle egy degeneráltság ez???

Ha naiv vagy, akkor csak átveszed a dobozt és lesz, ami lesz otthon.Én kibontattam...1 elemet a sok közül kivett az eladó megmutatni félig lehúzva zacsit róla egy szögből mutatva és vissza gyorsan, majd ragasztotta volna le is rögtön a dobozt, de kértem a többit is megtekintésre és mivel nem lezárt csomagolás volt a terméken ( nem vákuumos zacsi), ezért az esztétikumára is kíváncsi voltam-szerencsére.Akkora horpadás volt az egyiken, hogy virágot is ültethettem volna bele.Vitázni nem mertek, mert ő csomagolta ki és megfigyelőkamera is ugye....csere nem volt, mert utolsó darab....nem csoda...és 20 perc után nyögték vissza a pénzem...véleményt szerintem mindenki alakítsa ki.

Ajánlom, hogy a beszélgetéseket rögzítsed telefonálásnál.

Persze, más boltoknál is vannak hihetetlen pofátlanságok garizásnál...usb eszköz rossz--boltban másnap---nem tudjuk kipróbálni, nem vagyunk rá "kiképezve"..batteg, egy pendriveról van szó:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hosszú évek során csak az aqua állta meg a helyét eddig nálam vétel-gari téren bár 1 botlásuk nekik is volt 10 néhány éve, de az alkalmazotti próbálkozás-ügyeskedés.

Természetesen van még néhány eladásban korrekt cég, de sokszor ezeknél is addig kedves a vevő, ameddig vevő és nem gariztató-problémás ügyfél....

2017. aug. 11. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Amúgy, a posta a súlyt leméri és feltünteti.Ha a dokumentumokon is látszik, hogy pl: 500g a feladási súly, de maga a termékleírásban-neten már 800g csomagolás nélkül, akkor egyértelmű, hogy ők spórolták ki a cucc felét.
2017. aug. 11. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!