Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » UPC wifi probléma? SŰRGŐS HELP

UPC wifi probléma? SŰRGŐS HELP

Figyelt kérdés
Upc Connect Box-unk van. A lakásban a legnagyobb szobában található. Nekem iPhone 5s telefonom van, és mindig azt csinálja, hogy csak akkor kapcsolódik rá a wifi-re, ha újraindítom a routert, de kb. csak 20 percig működik, utána folyamatosan lekapcsolja a telefonomat, és a telefon mindig próbál visszakapcsolódni rá, de ledobja, és 20 perc után nem tudok netezni a lakásban, csak 1 méteres körzetben, és már elegem van a folyton újraindításokkal, és hogy nem működik a wifi a drága telefonomon.

2017. júl. 12. 21:31
 1/3 anonim ***** válasza:

Csak a te telefonoddal csinálja?

Ilyen "funkció" egyébként a legtöbb Routerben van, én először a beállításait nézném meg.

2017. júl. 12. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Igen, csak az enyémnél.
2017. júl. 12. 23:08
 3/3 anonim válasza:

Szia


Amennyiben connect boxod van akkor valószínüleg az okozza a problémát, hogy ez a modem képes 2.4-es illetve az úgymond "új" 5Ghz-s hálózatot biztosítani. Ugyebár az Iphone készülékek képesek az 5Ghz-ra is. Amennyiben a két hálózatnak a neve megegyezik előfordulhatnak kapcsolódási problémák. A modem belső oldalában (192.168.0.1-es cím, majd a modem alján levő settings passwordel lehet ide belépni) lehetőséged van konfigurálni ezeket a beállításokat. Sajna egyéni készülék hibáknál az alapvető áramtalanítás és resetelés nem mindig hoz megoldást.

2018. jún. 27. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!