Mit tegyek a monitorommal?
Figyelt kérdés
Hello mindenki. Segítségre volna szükségem a monitorral kapcsolatban amit ma 10 napja vettem meg online.
(LG 25um58p)
Előjött 2 napja egy halott pixel, rengeteg színen egy pontocska feketén marad.
Érdeklődtem az eladó cégnél azt ajánlották forduljak a szervízhez, tehát az LG-hez.
Viszont tőlük azt kaptam amit hallottam, még hozzá azt hogy 3 napos pixel hibára vonatkozó garancia van, utána már csak 4alpixel hibánál fogják szervízelni, kicserélni.
Tehát úgy állok jelenleg hogy van 1 3 alpixeles hibám, garanciáztatni nem tudom, és egy dolog maradt hogy a 2 hetes online vásárlási jótállási jogomat felhasználjam. De nem tudom hogy megéri-e? Megéri a kínlódást azzal hogy visszavigyem, vagy más mit tenne ebben az esetben? Picit tanácstalan vagyok.
2017. jún. 1. 16:31
1/1 Szirty válasza:
Pixelhibára vonatkozó szabályokkal vásárlás előtt kell tisztában lenni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!