Ha beadom szervízbe a (kisháztartási) eszközöm garanciában, mennyi időn belül kell megjavítaniuk?
Figyelt kérdés
Illetve, ha adott időn túl kapom vissza vagy a szerelés után is vannak hibái (esetleg más, mint amilyennel bevittem) milyen jogokkal tudok élni? Pl.: új készülék, pénzvisszatérítés.#garancia #kisháztartási gép
2017. márc. 1. 20:32
1/3 anonim válasza:
Törekedni kell a 30 napos időre, ez a jogszabály, ha jól tudom. Ezen kívül webshopnál dolgoztam, így kb. az esetek 30-40%-ban sikerült maximum ezen idő alatt megjavítani. Attól függ, milyen típusú a hiba, minden alkatész vissza lett-e küldve stb. Amennyiben hibásan kapod vissza, akkor írj nekik a kellékszavatosságra hivatkozva és egy független szervízt kérj meg, hogy nézzék meg ők is. Az első évben nekik kell fizetni, ha jól tudom. Azt követően neked a bevizsgálás díját, viszont ha neked van igazad, akkor megtérítik / cserélik stb. Alapból cserére van jogod, pénzt vissza nagyon ritkán adnak (esetleg levásárlási kód náluk)
2/3 A kérdező kommentje:
Szóval, ha 30 napon belül értesítenek, hogy kész a készülék, bemegyek, átveszem, majd otthon habár működőképes, de vannak hibái, kérhetem a cserét? Vagy megint vissza szervízbe és várhatok a 30 napra?
2017. márc. 2. 15:54
3/3 anonim válasza:
A kellékszavatosságra hivatkozva kérhetsz újabb, független vizsgálatot. Pénzt vissza nagyon nehezen tudsz kapni, mindig előbb a cserére törekednek.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!