Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Autópályán, több órás dugóban...

Autópályán, több órás dugóban az elektromos autóban (nem hibrid! Teljesen elektromos), hogy működik az utastér fűtése?

Figyelt kérdés

2017. febr. 9. 19:27
 1/6 anonim ***** válasza:
Ugyanolyan mint menet közben.
2017. febr. 9. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Konkrétan a tecnikai megoldás érdekelne.
2017. febr. 9. 19:52
 3/6 anonim ***** válasza:
34%

Szerinted? Akksiról fűtőszál+ventilátor, mint egy hajszárító.

Ha lemerül, akkor átülsz egy másik járműbe.

2017. febr. 9. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Hőszivattyú, mint a hűtőgép esetében.

Ha kell akkor fűt, ha kell akkor hűt.

[link]

2017. febr. 9. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Hőszivattyú. A fűtőszál 1 kWh elektromos energiából legjobb esetben ugyanennyi hőt állít elő. A hőszivattyú (mint az inverteres fűtésre is alkalmas klíma) 1 kWh áramból 3-4x annyi hőt "állít elő", azaz ennyit von el a környezetből.
2017. febr. 9. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:

Peltier elem.

A polaritástól függően hűt, vagy fűt.

Ahogy írták is, ez egy hűszivattyú, a hideg és a meleg oldal közötti 40-60 celsius fokos hőmérsékletkülönbséget igyekszik fenntartani, ami elégséges áramforrás és a melegoldal visszahűtése esetén általában sikerül is. Mozgó alkatrésze nincs.

2017. febr. 9. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!