Fűnyíro trafo jó 250es motorhoz?
A kérdésem az lenne
Hogy egy 49cc fűnyíró gyujtástrafoja jó lenne egy 250cc-is motorblokkhoz?
Köszi
Csak azt hittem hogy kicsi hozzà
Annyira nem èrtek ehez ezèrt kèrdezem
Azt letudnàd irni hogy kell e a gyujtàshoz cdi vagy sem? Ez mitöl függ? Vagy mindenkèpp kell?
A CDI az maga az elektronikus gyújtóáramkör.
A motor alaplapján van egy gerjesztőtekercs, amit a lendkerék forgása gerjeszt több száz voltra a tirisztoros gyújtás működéséhez és van egy jeladó, ami a lendkerék bizonyos pontján, felső holtpont előtt, ad egy jelet hogy a cdi adjon egy impulzust a gyújtótekercsre és kialakuljon a szikra.
CDI van gyújtótekercsel egybeépített és olyan is ami külön van. Például a piaggiókban használatos Ducati cdi-k és ezek utángyártott változatai egyben vannak a nagyfesztekercsel.
De a kínai mocikon , Simsonon ez külön van.
Tehát ismerned kell azt is amit kiszedsz, hogy melyik csatlakozási pontja micsoda és magát a motor elektronikáját is ismerned kell, ezután tudsz gondolkodni a házasításban.
Viszont ha javasolhatok valamit, tudsz venni már a gyári gyújtás helyébe jó minőségű utángyártottat is és az fele annyiba sem kerül, viszont csereszabatos és nem kell a fűnyírő házasításon gondolkodnod.
Nyilván nem a 2-3 ezer Ft-os utángyártottak képviselik a minőséget, de például RMS-t raktam már Ducati Energia helyett, teljesen jó.
1972_es yamaha dt 250 rol lenne szo
Es nem tudom hogy kell e hozzà külön cdi
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!