Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Asus laptop szervizbe lett...

Asus laptop szervizbe lett adva majdnem 2 hónapja. Telefont nem veszik fel, ha fel is veszik, akkor sem adnak érdemleges választ. Kérdés, hogy van valami határidő, ameddig eltűrhető a várakozás, s utána mit tudok lépni?

Figyelt kérdés
2016. dec. 19. 17:13
 1/8 anonim ***** válasza:

Olyan szervizt nagyívben elkerülnék. Menj be személyesen és kérd vissza a dolgot. Keress egy megbízható szervyztn ahol max. 1 hét alatt bármilyen problémát is megjavítanak.

Bár én külföldi vagyok, de általában azonnal, vagy 1-2 nap, max 1 hét a javítás.

2016. dec. 19. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Tessék, itt a párja: Lenovo szervíz, két hétig se kép, se hang (garanciás, merevlemez ment tönkre). Email-re válaszoltak, adatokat kértek, aztán kiderült, hogy a gyártótól várnak alkatrészt, de ugye most jön a karácsony, januárig nem dolgoznak. Még jó, hogy részletre vettem, hogy alig féléves. Köszönöm, tajvaniak, nagyszerű gyártmányotok van.
2016. dec. 19. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Az alkatrész már vagy két hete meg van. Most arra nem kapok választ, hogy mégis milyen hibát találtak még. Telefonon lehetetlen utolérni őket, ha bemegy az ember, akkor egy fél napot kell rászánni, mivel nem a közelben van.
2016. dec. 20. 06:47
 4/8 anonim ***** válasza:

Soha többet új laptopot! A maiak minősége harmatgyenge az évekkel ezelőtiekhez képest.

Használtat kizáólag megbízható cégeknl keress.

Lehet venni külföldről behozott üzleti gépeket (2-3 évesek, vagy ha 1 éves, kissé sérült a háza) olcsón, van hozzá garancia is. DELL, HP, Thinkpad is van, a majdnem legújabb processzorral (i5) is.

2016. dec. 20. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Sikerült felhívni őket. Mondtam nekik, hogy ne beszéljenek össze-vissza, hanem x határidőn belül csinálják meg,vagy a Fogyasztóvédelemhez fordulok.
2016. dec. 22. 09:16
 6/8 anonim ***** válasza:

Én is arra várok, hogy legyen alkatrész, de ha záros határidőn belül (30 nap) nem javítják meg, én is megyek a Fogyasztóvédelemhez. Vagy kiállok a nyílvánosság elé és tetemre hívom a tajvani gagyi gyártóját, a Lenovot!

Egyébként vettem egy kis 3 éves használtat, (a háza kicsit sérült) Thinkpadot olcsón és kiválóan működik, gyakorlatilag ugyanazt tudja, mint az a vacak. SSD-re cserélve a HDD-t fut majd rajta a Windows10 is. (De egyelőre nem kell).

2016. dec. 22. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Ha felhívtad őket és mellébeszélnek, akkor a laptopod az új alkatrészt is kinyírta, alaplap rossz, javíthatatlan, gyári hibás, adjanak utalványt és menj vissza, ahol vetted. Vagy kapsz másikat, vagy a pénzedet kérd vissza.
2016. dec. 22. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Kedden már mehetek érte, remélem működőképes állapotban lesz... Köszi szépen a válaszokat.
2016. dec. 25. 21:09

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!