Asus laptop szervizbe lett adva majdnem 2 hónapja. Telefont nem veszik fel, ha fel is veszik, akkor sem adnak érdemleges választ. Kérdés, hogy van valami határidő, ameddig eltűrhető a várakozás, s utána mit tudok lépni?
Olyan szervizt nagyívben elkerülnék. Menj be személyesen és kérd vissza a dolgot. Keress egy megbízható szervyztn ahol max. 1 hét alatt bármilyen problémát is megjavítanak.
Bár én külföldi vagyok, de általában azonnal, vagy 1-2 nap, max 1 hét a javítás.
Soha többet új laptopot! A maiak minősége harmatgyenge az évekkel ezelőtiekhez képest.
Használtat kizáólag megbízható cégeknl keress.
Lehet venni külföldről behozott üzleti gépeket (2-3 évesek, vagy ha 1 éves, kissé sérült a háza) olcsón, van hozzá garancia is. DELL, HP, Thinkpad is van, a majdnem legújabb processzorral (i5) is.
Én is arra várok, hogy legyen alkatrész, de ha záros határidőn belül (30 nap) nem javítják meg, én is megyek a Fogyasztóvédelemhez. Vagy kiállok a nyílvánosság elé és tetemre hívom a tajvani gagyi gyártóját, a Lenovot!
Egyébként vettem egy kis 3 éves használtat, (a háza kicsit sérült) Thinkpadot olcsón és kiválóan működik, gyakorlatilag ugyanazt tudja, mint az a vacak. SSD-re cserélve a HDD-t fut majd rajta a Windows10 is. (De egyelőre nem kell).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!