UPC Connect Box, találkozott-e már valaki hasonló problémával?
A probléma a következő, 100%-os a WiFi-jel, az addig OK (így is reklámozzák), de valahogy lassan kezd el kommunikálni a gép és a wifi modem... Főleg csak a böngészés kezdetekor. Sokszor hosszú másodperceket kell várni mire elkezdi fogadni adatokat. A böngésző sokszor vissza is dobja (egyszer-egyszer), hogy: "a honlap túl hosszú ideje nem válaszol". Pedig nem a honlappal van a probléma, mert már nem egy honlapnál előfordult (még a google keresőnél is). Miután elkapja a kommunikációt utána általában már rendben megy minden...
Aztán ezt a hibát magyarázd el az ügyfélszolgálatosnak és ha sikerül is, utána belefognak kötni mindenbe, hogy a te gépeddel van a probléma, vírus, vagy csináld ezt a beállítást, csináld azt a beállítást, telepítsd újra a gépet...stb. Míg a régi UPC-s modemmel, ami előtte volt, SEMMI ilyen probléma nem volt! Még jelenleg időt és energiát gyűjtök, mert szerintem ez egy hosszú kör lesz majd a UPC-nél. Úgy sem fogják elismerni hogy ez egy sz@r modem! Viszont kíváncsi vagyok, hogy ez egy általános probléma, vagy csak az én UPC Connect Box -om a sz@r? (Aki esetleg azon gondolkozik, hogy átvált UPC Connect Box-ra, szerintem ne tegye!)
Szia!
Nekem is ez a hiba volt. Szintén Connect Box -om van. Akkor szóltam az ügyfélszolgálatnak. Csináltam gyári visszaállítást és küldtek rá új konfigurációt is és akkor megjavult. Illetve már adtak ki új frissítéseket a Connect Box -hoz és már mindenkinél elhárult ez a hiba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!