Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Aliexpressről nem érkezett...

Aliexpressről nem érkezett meg a rendelésem már két hónapja (8 hete). Mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
2016. nov. 18. 17:22
 1/9 anonim válasza:
Légy türelmes. A múltkor egy telefon tokra 3 hónapot vártam, míg megjött. A státuszát tudod ellenőrizni, hogy hol jár (delivery information --> shipping status ). A legtöbb időt a magyarorszagi herce-hurca veszi igenybe.
2016. nov. 18. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Ha lejárt a határidő, reklamálsz, és visszakapod a pénzt.
2016. nov. 18. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
egészen pontosan a reklamálás, pénzvisszakérés érdekelne
2016. nov. 18. 17:30
 4/9 anonim ***** válasza:

Első kérdésem: Mi a pontos határidő?

Van a rendelt áruról egy linked? Ott vannak az információk.

Nem ritka a x-60 nap, mint szállítási határidő. Olykor ráadásul ez munkanap.

Ha még nem járt le (nem vagyunk a végéhez néhány napoin belül), joggal nem reklamálhatsz.

Kínából rendelni egyet jelent a türelemmel.

A kedvező árnak ez az ára, időben kell rendelni.

Novemberben karácsonyi ajándékot rendelni erősen necces például. Ilyenkor ők is elhavazódnak.

Na szóval: Mi is van szállítási határidőnek megadva?

De PONTOSAN!

2016. nov. 18. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Nekem olyat nem ír ki, hogy mikorra ígért. Szeptember 26-án lett rendelve, ennyit tudok.


De ír ki ilyet: "Reminder: In 2 days 10 hours 23 minutes x seconds Purchase Protection will end."

Akkor ezt azt jelenti, hogy ha nem érkezik meg ennyi idő múlva, akkor reklamálni lehet? És azt majd hogy?

2016. nov. 18. 17:48
 6/9 anonim ***** válasza:

Jó hogy írod: Ott van az a határidő (2 napon belül vagyunk)

amin belül reklamálnod kell, mert lejárta után már nem lehet!

Tedd meg, mert bukod a rendelést!

2016. nov. 18. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Köszi, de hogy kell reklamálni? Az eladónak kell írnom? Kérem valaki mondja el részletesen, hogy mit csináljak
2016. nov. 18. 19:20
 8/9 anonim ***** válasza:

A my orders-nél kiválasztod a rendelt árut, nyomsz egy open dispute-ot. Írnod kell majd egy levélkét lehetőleg angolul, google fordítós is jó, általában ők se tudnak annál jobban, a lényeget megértik. Előfordul, hogy kér még egy hét türelmet, ha akarsz, beleegyezhetsz, ha nem, nem.

Esetleg ha van tracking namber (alin többnyire azzal adják fel), a magyar posta nyomkövetőjén ellenőrizheted, hol jár a csomagod.

2016. nov. 18. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Én már jártam úgy hogy visszakértem a pénzt, aztán az árú is megjött 1 hónap múlva, 3 hónapra.
2016. nov. 20. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!