Aliexpressről nem érkezett meg a rendelésem már két hónapja (8 hete). Mit lehet tenni?
Első kérdésem: Mi a pontos határidő?
Van a rendelt áruról egy linked? Ott vannak az információk.
Nem ritka a x-60 nap, mint szállítási határidő. Olykor ráadásul ez munkanap.
Ha még nem járt le (nem vagyunk a végéhez néhány napoin belül), joggal nem reklamálhatsz.
Kínából rendelni egyet jelent a türelemmel.
A kedvező árnak ez az ára, időben kell rendelni.
Novemberben karácsonyi ajándékot rendelni erősen necces például. Ilyenkor ők is elhavazódnak.
Na szóval: Mi is van szállítási határidőnek megadva?
De PONTOSAN!
Nekem olyat nem ír ki, hogy mikorra ígért. Szeptember 26-án lett rendelve, ennyit tudok.
De ír ki ilyet: "Reminder: In 2 days 10 hours 23 minutes x seconds Purchase Protection will end."
Akkor ezt azt jelenti, hogy ha nem érkezik meg ennyi idő múlva, akkor reklamálni lehet? És azt majd hogy?
Jó hogy írod: Ott van az a határidő (2 napon belül vagyunk)
amin belül reklamálnod kell, mert lejárta után már nem lehet!
Tedd meg, mert bukod a rendelést!
A my orders-nél kiválasztod a rendelt árut, nyomsz egy open dispute-ot. Írnod kell majd egy levélkét lehetőleg angolul, google fordítós is jó, általában ők se tudnak annál jobban, a lényeget megértik. Előfordul, hogy kér még egy hét türelmet, ha akarsz, beleegyezhetsz, ha nem, nem.
Esetleg ha van tracking namber (alin többnyire azzal adják fel), a magyar posta nyomkövetőjén ellenőrizheted, hol jár a csomagod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!