Hogyan működik ez a media markt-os dolog?
Szóval van egy olyan reklám, amiben az a mondat, kérdés szerepel, hogy: Eltört, leesett, meghibásodott? (vagy valami ilyesmi)
Szóval arra lennék kíváncsi, hogy ez micsoda?
Valamilyen csereakció?
Azért érdekelne, mivel (régebben) kaptam egy digitális Lumia fényképezőgépet és, hát (vélhetően valami rajta volt, (súly hatására) betört a kijelzője, és középen van egy fekete csík, de az (optikának?) kamerának semmi baja sincs, a gépre felrakva tökéletesek a képek. (Talán még a papírok is megvannak a géphez. [Talán])
//És ez engem eléggé zavar. (De szerintem mást is zavarna)
Szóval a(z egyik) probléma az, hogy nem biztos, hogy ott: a Media Markt-ban vettük.
És mit lehetne tenni ez ügyben?
Válaszokat előre is köszönöm; 16/F!
(És sorry, amiért nem vagyok tisztában a részletekkel, és ha nagy hülyeséget kérdeztem.)
Beírod a gugliba a fotómasinád pontos nevét és utána írod, hogy szerviz.
Aztán rányomsz a keresésre.
Ki fog dobni az oldal sok-sok szerviz címét. Te kiválasztod azt, amelyik aránylag közel van hozzád. Beviszed, először úgyis árajánlatot fogsz kapni a javítására. Ha elfogadod, megjavítják. Ha sokallod, visszamész a készülékedért és továbbra is nézed a fekete csíkot.
Bőven sokszor adják azt a reklámot. Gyakorlásnak is beválna, ha odafigyelve végig néznéd.
De megkímélésként a lényeg: Amikor vásárolsz valamit, plusz pénzért biztosítást köthetsz az említett esetekre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!