Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Nem működik a T-home beltérink...

Nem működik a T-home beltérink, mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés

Hajnalban volt áramszünet, és azóta az egyik set-top boxunk nem működik. A bekapcsoló gomb kb fél percig zölden villog, majd hirtelen piros lesz. Ez alatt a tv képernyő hol teljesen kék, hol fekete, és nem érzékel jelet. Nem vagyok jártas ebben a problémakörben, de jelenleg meg az ügyfélszolgálatot se tudjuk hívni. Ha valaki tudna esetleg segíteni azt nagyon megköszönném!

18/L



2016. okt. 17. 19:30
 1/5 anonim ***** válasza:
Jelentsd be neten keresztül.
2016. okt. 17. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Kapcsolj ki minden boxot, modemet egy kis időre. majd kapcsold be újra őket. Várjál, talán feláll a rendszer.

Azért csak van mobil nálatok valakinek? Pénzbe kerül, az igaz, de lehet hívni a 1412-t. Vagy, ha van a közelben telefonfülke, onnan ingyenes.

2016. okt. 17. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Kapcsold ki, húzd ki a konnektorból is. Ha forró, hagyd kihűlni. Várj tíz másodpercet, aztán próbáld meg visszakapcsolni. Várjál vele, amíg feláll a rendszer. Ha így sem, akkor 1412.
2016. okt. 17. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
2016. okt. 17. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget, megoldódott a probléma! :)
2017. jan. 25. 17:39

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!