Ha a WiFire tudok kapcsolódni, de nem ad internetet akkor az a router hibája vagy a szolgáltatóé (Digi)?
Figyelt kérdés
Kb. kéthetente előfordul, hogy megszűnik létezni az internet olyan 20-30 percre. Ilyenkor semelyik készüléken nem működik, és már kezd elegem lenni. Mindenhol azt látom, hogy a wifire kapcsolódva van, de semmit nem tölt be. Mi lehet a gond?2016. szept. 14. 07:09
1/5 anonim válasza:
Huzd ki a routerbol a kabelt. Kosd ra a gepre es proba. Ha nem mukodik akkor modem/digi hibaja. Ha mukodik router hiba
2/5 anonim válasza:
vagy a routere vagy a szolgaltatoe :)
Ilyenkor inditsd ujra a routert es nezd meg mi tortenik. Esetleg kabellel csatlakoztathatsz a digi routerebe egy eszkozt hogy lasd onnan jon e a net.
3/5 A kérdező kommentje:
Újraindítottam a routert, de még mindig nem jön Wifi.
2016. szept. 14. 07:32
4/5 anonim válasza:
Nézd meg a routerban a WAN résznél, hogy csatlakozott -e a szolgáltatóhoz.
Ha igen, akkor a modemet közvetlenül kösd össze a géppel, csinálj szélessávú kapcsolatot, és teszteld hogy stabil -e. Ha az, akkor router. Hard resetet neki és állítsd be újra, hátha az segít.
Ha a WAN résznél nincs kapcsolat a hiba alatt, akkor a szolgáltatónál van a gond, de kábelhiba sem lehetetlen.
5/5 anonim válasza:
A routerbe ha belépsz, ott látod, hogy csatlakozott-e a szolgáltatóhoz. Ha igen, akkor router beállítás hiba, ha nem, akkor meg a Diginek kell szólni. De amúgy 99% hogy nem a szolgáltatónál van a gond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!