Vigyázat! A Trendvisual engem megtévesztett. A gyártói garanciával pórul jártam! A Trendvisual azt állította, hogy gyártói garanciát nyújt a termékhez, ami nem bizonyult igaznak.
A Trendvisual webáruháztól vásároltam egy Canon EOS 70D vázat. A vázhoz a bolt a kitöltetlen európai (EWS) típusú jótállási jegyet mellékelt.
Miután a Canon márkaszerviztől megtudtam, hogy kitöltetlen garanciajegyet nem fogadhatnak el, visszaküldtem a garanciajegyet a boltba kitöltést kérve.
A kitöltött garanciajegyet a Trendvisual a kézbesítést követően több mint 2 hét után adta postára, . Ez idő alatt többszöri telefonos érdeklődésemre állították, hogy már régen postára adták és a postát hibáztatták, de hazudtak, amit a postabélyegző bizonyít.
Visszakapván, a Canon márkaszervizt megkértem, ellenőrizzék le, hogy a kitöltött garanciajegyek érvényesek-e. A következő választ kaptam: "Tisztelt ..... Úr! Köszönjük az EWS típusú jótállási jegyek másolatát, melyek alapján arról tudjuk tájékoztatni, hogy a termékeket értékesítő vállalkozás (Quick Line Corporation Kft.) nem hivatalos partnere a Canon Hungáriának, így a Canon EOS 70D típusú készülék forgalmazására az eladó nem jogosult. A készülékek származási helye ismeretlen, mely alapján meghibásodás esetén díjmentes kijavítás iránti igény szervizünkben várhatóan nem lesz érvényesíthető. Szíves megértését köszönjük."
Törénetem alapján mindenki megfontolhatja mennyire bízik meg a Trendvisual gyártói garancia igéretében és szavahihetőségében.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!