Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Mi a véleményetek a "digiprime...

Mi a véleményetek a "digiprime" nevű oldalról?

Figyelt kérdés

Rendelt már valaki erről az oldalról laptopot? Mennyire megbízhatóak?


[link]



2015. okt. 29. 16:42
 1/10 anonim ***** válasza:
8%

Mi a véleményetek a "digiprime" nevű oldalról?


Nem tetszik a színe.

2015. okt. 30. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
jajj de kis huncut vagy..
2015. okt. 31. 11:30
 3/10 sandy_san85 válasza:
89%

Életem egyik legrosszabb döntése volt laptopot rendelni a Digiprime-tól. Vettem egy Asus Zenbook gépet, amely billeget így kicserélték. Ezzel még nem is lett volna semmi gond.Kb. 1 hetet használtam a már második gépet és elkezdett lefagyni. Felhívtam őket, hogy ez így nem OK és azt mondták adjak fel hibajegyet az Asus honlapján. Erre elvitték a gépet és egy hét múlva visszakaptam azzal, hogy alaplapot cseréltek rajta. Új gép és egy hét után alaplapcsere? Na jó gondoltam megesik. Majd eltelt ismét egy hét és grafikai kártya hibával megint elszállt, amellett, hogy ugyan úgy lefagyott. Na de ezt már sokaltam, így felkerestem a Digiprimot, hogy nem kérem ezt a gépet, mert nem vagyk hajlandó hetente szervizelni. Erre ők, ugyebár, előjöttek a dumával, hogy csak abban az esetben vásárolhatom le a pénzem, mert persze pénzt nem fizetnek vissza, ha az Asus azt jóváírta. Álljon meg a menet! Nem az Asus-tól vásároltam. Beküldték az Asus-nak, ahol egy hét után visszaküldték, azzal, hogy megtörtént a gép szoftveres újratelepítése és óra tesztelés alatt nem mutatott hibát. Felhív a Digiprime, hogy menjek a gépemért. De nekem egy olyan gépre nincs szükségem, amely hetente van szervizben és az ára 300 eHUF felett van. Mondtam nekik, hogy kérem a gép cseréjét, mert ez bizony széria hibás. Erre elkezdtek takarózni, azzal, hogy jogszabály így, jogszabály úgy, az Asus-tól kell várni jóváírást. Szval 1 hónap alatt összesen 2 hetet sikerült használnom a gépet, úgy hogy nekem ez a munkaeszközöm. Segítséget nem kaptam a Digiprimetól.

Írtam az Asus-nak, akik azt írták vissza a kereskedőnek ki kellett volna cserélni.

Az első gép cseréjéről az Asus nem is tud. Vajon ez mit jelent? Eladták másnak, aki nem reklamált?

Nagyot csalódtam az Asus-ban is, meg ebben a cégben.

2016. ápr. 23. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim válasza:
100%
Én a Karácsony előtt vásároltam tőlük, és minden rendeben ment. Nem mondhatok semmi rosszat, vagy negatívumot. Személyesen is voltam bent korábban az üzletükben, ahol az általam kiválasztott készüléket meg tudtam nézni. Mivel nem keresek olyannyira sok pénzt, ezért fontosnak tartottam, hogy fizikailag is a kezemben tarthassam, láthassam miért adok ki pénzt. A kedves hölgy eladó mindenben a segítségemre volt, elmondta a lehetőségeket, feltételeket, hogy tudok készpénzzel vagy a Simple Pay -en keresztül online felületen bankártyával fizetni. Végül is kiszállítással kértem a laptopot, mivel a 890Ft -os futárdíj igen csak kedvező. Én csak ajánlani tudom mindenkinek a Digiprime.hu webshopot, végre nem egy olyan bolt, ami csak az online világban létezik.
2018. jan. 12. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 Kispeteri Beatrix válasza:
100%
Én egy hete vettem tőlük laptopot. A vásárlás előtt voltam bent személyesen. Az eladók készséggel álltak rendelkezésemre és mindenben segítettek és nagyon kedvesek voltak. Több egyedi kérésem is volt és mindenhez rugalmasan álltak hozzá. Csak ajánlani tudom őket. Igazán korrekt cég és nagyon szép az üzlettér.
2018. jan. 12. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim válasza:
100%
Én a héten rendeltem náluk két készüléket. A rendelés leadása után kb fél órával már hívtak is hogy az egyik azonnal átvehető, a másikat pedig másnap reggeltől tudom átvenni. Véleményem szerint nagyon gyors és jó az ügyfélszolgálat. Át is vettem a két gépet másnap. Az üzlet maga nagyon megnyerő és nagyon kedvesek az eladó lányok. Az egyik készülék 2 nap múlva hibásnak bizonyult. Felhívtam az üzletet, nagyon segítőkészen voltak így még aznap este vissza vittem a gépet. A szervizes kolléga megnézte, sajnos gyári hibás volt a készülék. Azonnal intézkedtek hogy kicseréljék a gépem. Nem mellékesen volt olyan kedves, hogy felhívta a figyelmem, hogy nem jól telepítettem rá a windowst. A kellemetlenségre való tekintettel felajánlotta hogy az új gépemre ingyen feltelepíti a rendszert. A gesztus nagyon megnyerő volt, így én csak jót tudok mondani a boltról. Biztos hogy fogok még náluk vásárolni!!!
2018. jan. 13. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim válasza:
89%
Már többször is rendeltem tőlük, vagy cégre vagy magamnak és mindig minden rendben volt. Mindegy, hogy kiszállítással vagy személyesen vettem át, minden flottul lezajlott. Én általában bankkártyával fizettem, azzal se volt soha semmi gond. Első vásárlásomnál személyesen mentem be megrendelni, hogy lássam is honnan rendelek. Nagyon kedvesek voltak, minden hülye kérdésemre válaszoltak :) Azóta már csak neten rendelek Tőlük. Szerintem rendelhetsz nyugodtan, no para.
2018. jan. 15. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:
100%
Két gépet vásároltam tőlük. az egyiknél a billentyűzet nem magyar volt. Amikor ezt jeleztem az eladó szó nélkül intézkedett és kicserélte a billentyűzetet a gépen. Ez 2013-ban történt. A gép azóta is probléma nélkül üzemel.
2019. nov. 7. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:
54%

Nov 29. én rendeltem egy Asus laptopot.

Mivel van részlet fizetési lehetőség, úgy gondoltuk hitelre vesszük meg. Minden rendben volt a bankkal pár nap alatt visszaigazolták a hitelt. Vártuk, hogy a bolt jelentkezik. De nem. Pár nap múlva hívtam őket, hogy minden rendben a banknál ,miért nem jön a gép? A válasz: eladtuk, küldünk hasonlót válasszak. Ok . Ezt péntekre legkésőbb szombat délelőttre ígérték. Na azóta sem történt semmi.

Ha eladják a hitelre rendelt gépeket ezt miért nem tüntetik fel a weboldalon, jól látható helyre?

Miért nem értesítettek az eladás előtt, hogy kérem -e én a gépet kp-ért?

Inkorrekt egy bolt részéről ez a hozzáállás. Senkinek nem ajánlom őket.

Soha többé még csak a közelükbe sem megyek

2020. dec. 14. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
Visszatérő vásárlójuk vagyok, de most nagyon gáz módon viselkedtek. Úgy félmilla fölötti vásárlásnál szoktak adni egy kis ajándékot, pendrájvot stb., most egy fejhallgató volt kiírva. Nem érkezett meg, ezért rákérdeztem, nehogy már ott tőlem lopkodjon valami eladó, erre azt hazudták, hogy a megrendelésem után tették csak ki, hogy ajándék lesz. Hát nem. A gond az, hogy amikor ilyenben kezdenek csalni, akkor nemsokára az alkatrészeket is kilopják a gépekből, mert gazemberségben csak lefelé megy, nincs fölfele.
2022. febr. 2. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!