Nem tudok a Samsung Galaxy Tab 10.1-re semmilyen alkalmazást letölteni. Mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
Mindig ezt dobja ki:Hiba történt az információk szerverről való lekérése során.[RPC:S-7:AEC-0 KCIX-R6SG-OHKYO]
Én most vettem a készüléket használtan,az előző tulajdonos gyakorlatilag alig használta.Eddig csak annyit nyúltam hozzá,hogy csináltam egy gyári visszaállítást,szóval jelenleg semmilyen app nincs rajta,csak az alapok.
Segítséget nagyon köszönöm!
2015. szept. 13. 14:25
1/1 anonim válasza:
Használtan ne vegyél telefont, csak ha meggyőződtél róla, hogy működik. Egyébként van 2 mód, ami valószínüleg működik:
1.GoooglePlay szolgáltatások frissítése
GooglePlay áruházban frissítsd a GooglePlay szolgáltatásokat.
2.Visszaállítás gyári állapotba
Menj a Beállítások>Visszaállítás>Rendszer visszaállítása gyári állapotba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!