Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » A Dell azért ad három év...

A Dell azért ad három év garanciát a termékeire, mert olyan jók, vagy mert olyan rosszak, és sok szervizelésre szorulnak?

Figyelt kérdés
2015. aug. 30. 20:35
 1/8 anonim ***** válasza:

Nekem egy 6 éves gépem van, eddig 2-szer volt javítva.

Az első probléma még benne volt a 3 évben.

A második hiba meg "csak" kijelzőcsere.


Mindezt úgy, hogy egész nap használom...Szóval, nekem semmi gondom nincs a márkával :)

2015. aug. 30. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim válasza:

Ha rosszak lennének akkor miért adna garanciát ? Három évre vannak tervezve a termékeik, azután kezdenek elromlani, ezért vállalják, hogy annyi időn belül megjavítják garanciában. Ha szar lenne a minőség, akkor nem vállalnák a garanciát, mert többe kerülne a folyamatos szervíz, mint amennyi hasznuk volt.

Röviden összefoglalva: Ha valaki garanciát vállal, az valószínű, hogy minőséget árul. Ha pedig mégsem akkor megjavítják garanciálisan.

2015. aug. 30. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem rosszak. Jó minőség. Van valami lista, szervizekben, hogy melyik márkánál, milyen gyakori a meghibásodás. A Dell a legjobbak között van.
2015. aug. 30. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Kicsit gondolkozhatnál amúgy mielőtt felteszed a kérdésed. Általában minőségi vagy vacak cuccoknál látsz hosszú garanciát?


A garanciális javítás pénzbe kerül a gyártónak? Ha a válasz igen, akkor gondolhatod, hogy mennyire szeretne azzal foglalkozni, hogy még 3 év múlva is a folyton tönkremenő cuccokat szerelgeti. Aki vacak holmit gyárt, az igyekszik szabadulni a nyűgtől, és nem jóságosan hosszú garanciát ad.

2015. aug. 30. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 Szirty ***** válasza:

Dell-ek jól bírják. Egy Dell D630-at használok 7 éve, napi 4-8 órát megy ipari körülmények között.

Soha semmi baja nem volt. Még akku csere sem kellett. Egyszer tettem bele nagyobb HDD-t, de nem hiba, hanem a méret miatt...

2015. aug. 31. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

"Dell-ek jól bírják. Egy Dell D630-at használok 7 éve, napi 4-8 órát megy ipari körülmények között. "


Azért a kérdező valószínűleg nem egy Latitude-ot akar venni, azok kiemelten tartós cuccok (ahogy a Lenovotol is a TP-ek), a business class notik mindig sokkal jobban össze vannak rakva.


Sajnos ugyanazon márka customer termékeiről ezt már nem feltétlen lehet ugyanígy elmondani, ettől függetlenül egy customer dell is jellemzően jobb gép, mint a konkurencia customer cuccai, nem véletlen, hogy bevállalják rá alapból a 3év garit.

2015. aug. 31. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 Szirty ***** válasza:

"Azért a kérdező valószínűleg nem egy Latitude-ot akar venni"


Nem tudom mit akar venni a kérdező ahogy azt sem tudom egyáltalán akar-e venni bármit is.

Semmit nem feltételeztem, egész egyszerűen válaszoltam a kérdésére. Kérjek-e elnézést ezért?

2015. aug. 31. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Csak nyugalom. Szeretnék venni igen.
2015. aug. 31. 17:57

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!