Kötelesek kicserélni a fülhallgatót ebben az esetben?
Figyelt kérdés
Sportsdirectben vettem egy fülhallgatót (futáshoz valót). Értelemszerűen a boltban nem tudtam kipróbálni. Itthon kivettem a dobozából, beüzemeltem, és a jobb füle nem szól.. Próbáltam két mobilon és a laptopomon is, de ugyanazt tapasztaltam. Pedig direkt nem az olcsó kategóriát vettem. Meg van róla a blokk, csomagolás, minden. Viszont nem lakom éppen közel az üzlethez, szóval feleslegesen nem utaznék be odáig. Esetleg van valakinek tapasztalata az üzlettel? Mennyire korrektek? Nekem mindegy, hogy a pénzemet adját vissza, vagy kicserélik a terémket, a lényeg, hogy egy működő fülhallgatót szeretnék ezért a pénzért. Köszi a válaszokat!2015. júl. 11. 20:20
2/2 Trevor. válasza:
Ez garanciális probléma, bolttól függetlenül, vissza kell venniük. Ha nem hajlandók, akkor szólsz a fogyasztóvédelemnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!