Felmondhatja-e a szolgáltató a mobilinternetet, mert szerintük nem használjuk? Többi lent
" ezért üzletpolitikai okokból megszűntetik"
Nekik.
Invitel. Azért kaptunk havi 500-ftért kedvezményes usb netet, mert 1001 éve előfizetőik vagyunk, és így +2évre még aláírtuk. Ősszel folyamatosan használtuk, december óta csak alkalmanként szörfözgetünk. Gondoltunk arra is, hogy nem használtuk el az egészet. A levélben írták, hogy megint hosszabbítani kell, vagy 60 napon belül felbontják a szerződést.
Írok majd :)
Havi 500Ft-ért máshol nem kap 2Gb mobilnetet, ez BIZTOS!
Egyébként attól, hogy lejárt a hűségidő, még szerződésben álltok, így azt kell tanulmányozni. Abban benne van, hogy milyen indokokkal szüntetheti meg az előfizetést a szolgáltató. Ha nincs benne az "üzletpolitikai indok", akkor nem szüntetheti meg.
Azért kapunk ilyen olcsón, mert nagyon régóta állunk velük szerződésben.
Bementem, a nő ránézett a levélre, el sem olvasta, egyből rávágta, hogy szerződést kell hosszabbítanunk. Az, hogy nem használjuk, egy nagyon gyenge kifogás volt részükről. Így éri meg nekik, hogy aláírunk egy 2 éves hűségnyilatkozatot. Jófejek... :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!