CA üzenet: nincs hozzáférése?
Figyelt kérdés
Nekünk T-home Sat tévénk van és 3 set up boxunk, egy ideig kettőt nem használtunk és a fenti üzenetet írja ki. Mit tegyek?2014. aug. 20. 10:23
1/1 anonim válasza:
Kapcsold ki utána vissza elöször kapccsolóval vagy ha nem segít húzd ki és dúgd vissza, vagy kártyát szedd ki és tedd vissza, esetleg a gyáribeálítások vissazálítására menjél! Ha ezek közül egyik se használ akkor 1412 hibabejelntés és megcsinálják bár előre szólok hogy ez sok türelmet és pénzt ha nincs egy t-s mobilod vagy otthonid sem mert egy örökké valóság mire felveszik, én mondjuk ott hagytam őket!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!