Ma van a két hónapos évfordulója annak hogy bevittem a laptopomat szervizelni. Mit tegyek?
Figyelt kérdés
Június 13-án vittem be szervizelni a laptopomat a boltba ahonnan vettem és már két hónapja bent van. Mit tegyek? Azt mondták azért húzódott el mert a szervizes nyaralt és most még mindig a kivizsgálás áreredményét várom. Előző héten hívtak hogy hétfőre meglesz azóta várom a hívást :/.2014. aug. 13. 13:15
1/6 anonim válasza:
Verd az asztalt, fenyegetőzz fogyasztóvédelemmel, Homárral, mást nem nagyon tudsz csinálni. Esetleg könyöröghetsz is, de az nem elegáns.
2/6 A kérdező kommentje:
:/ pedig nagyon rendes emberek
2014. aug. 13. 14:45
3/6 anonim válasza:
30 nap után általában jelentős kényelmetlenségre hivatkozva elállhatsz a vásárlástól. Ilyenkor a pénzt 30 napon belül visszakapod (esetleg levásárolhatod, az gyorsabb) és számodra a történetnek vége.
4/6 A kérdező kommentje:
És ki van ha nem garanciális a javítás?:/
2014. aug. 13. 15:11
5/6 A kérdező kommentje:
Mi*
2014. aug. 13. 15:12
6/6 anonim válasza:
Ha nem garanciális, akkor igen erőteljes asztalcsapkodást tudok javasolni. Kérd vissza gépet úgy ahogy van, aztán elvinni máshová javítani. Itt meg maximum a bevizsgálás díját kifizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!