Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Mi a teendő, ha egy vásárolt...

Mi a teendő, ha egy vásárolt tárgy (fejhallgató) hibás, de nincs rá garancia?

Figyelt kérdés
Ma délután (hétfő) vettem a MediaMarkt-ba egy ATD márkájú mikrofonos fejhallgatót. Nincs rajta semmi, hogy garanciája lenne, hazaértem bedugtam és a bal oldali fülhallgatón nem szól rendesen a basszus. Van értelme visszavinnem másnap (kedd)? Kicserélik vagy adnak valami kárpótlást, hogy nincs rajta garancia? Köszönöm a válaszokat.

2014. júl. 15. 00:07
 1/2 anonim ***** válasza:
Ha megvan a blokk amivel bizonyíthatod, hogy ott vásároltad három napon belül kötelesek kicserélni a hibás darabot (árút).
2014. júl. 15. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi a gyors választ! Ma megpróbálom visszavinni.
2014. júl. 15. 01:41

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!