Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

Hello!


Az lenne a kérdésem , hogy CryEngine-ben a normal mapnak miért látszanak a vágásai? (uv seams). 3Ds Max ban teljesen jól néz ki a modell , xNormalban rendereltem a mpokat (x+ y- z+ koordinátán). A CryEngine ezeket a koordinátákat használja a normalokon , mégis látszik , valaki tudja ennek az okát és hogy hogyan szüntessem meg? Előre is köszönöm.



#3DS MAX #CryEngine #uv seam #normal map
2014. ápr. 11. 14:39
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!