Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Hogyan lehet excelben a...

Rágodzsumi kérdése:

Hogyan lehet excelben a munkalapokat név szerint egyszerűen sorba rendezni? Illetve hogyan lehet munkalapok között gyorsan keresni? úgy mint a celláknél a ctrl+f bill kombinációval?

Figyelt kérdés
Olvastam már sok makrós választ, viszont azokhoz sajnos nem értek, nagyon hálás lennék, ha valaki elejétől a végéig letudná vezetni hogy hova, merre kattintsak, mit írjak be, nagyon fontos lenne :)

2013. júl. 19. 10:58
 1/1 anonim ***** válasza:

Szia!

Menü sorban adatok-rendezés.

Működik a ctrl+f.A megjelenő ablakban kell beállítanod hogy,csak az adott munkalapban, vagy mindegyikben keressen.

2013. júl. 19. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!