Egy villogót mennyi ideig hagyhatok működni az autón, hogy ne szívja le teljesen az akksit, és el tudjak indulni utána?
vagy esetleg le se állítsam a motort és csak így menjen? csak így meg nem tudom bezárni, aztán még ellopják ...
na ok, hagyjuk.
egyrészt nagyon rosszaik az infóid (de szinte minden tekintetben), másrészt meg csakis a kötözködési lehetőséget nézed, egyetlen használható infót nem írsz viszont :( ez elég jó hozzászólás, köszi!
hatalmas tévedésekben vagy, higgy csak nekem nyugodtan! akár jogszabályok, akár a gyakorlat vonatkozásában!
viszont az én esetemben (elismerem, nem túl gyakori) valóban az én zsebemre megy minden, és dehogy vagyok sofőr! de szted csak a sofőrök vezethetnek? hááát ...
pl a nyárra a Balatonra telepített 2 "roko-motor" szted hogy működik? egy sofőr + egy mentőorvos + 2 ápoló a csomagtartóban? vagy hogy? a frászt ... hatalmas motoros múlttal és nem túl könnyű vizsgával rendelkező, alapból viszont mentőorvos van egy személyben a motoron, ellenben az a motor egy teljes rohammentő felszerelésével el van látva, azaz a szállításon kívül MINDENT el tud látni! szerinted ott ki gondoskodik a vezetésről na meg úgy ámblock mindenről?
na mindegy, hosszú ez, de ha meg ennyire nincs közöd a témához, akkor tényleg csak kötözködés miatt írtál? az tök jó, igazán köszönöm!
oké, akkor reménytelen az esetem, de csak arra lennék kíváncsi továbbra is, hogy tehát ÁLLÓ MOTORRAL
1, egy 55 W-os fogyasztót meddig hagyhatok folyamatosan az akksin, amíg nem érzi meg, és mondjuk 10-15 perc újabb autózás után "helyreáll"?
2, egy 2,2 A-es fogyasztót meddig hagyhatok ugyanígy? (ez nem tudom, hány W)
3, és végül 180 W-ot meddig hagyhatok?
4, látjátok-e értelmét egy akksicserének? (pl duplájára?)
5, menet közben viszont termel annyit a generátor hogy nem gond a + 180 W fogyasztás ugye? tehát ezt nem kell figyelembe vennem mint merítő tényezőt? jól gondolom?
köszönöm AZ ÉRTELMES válaszokat, a többit kérlek, hagyjátok rám!
javíts ki, hogy miben tévedek, kérlek, vagy inkább ne szólj!
fent a fényhídban 4 x 55 W-os halogén ízzó + 4 db villanymotor, azaz kb 240 W fogyasztás
+ hátul fent 1 db halogén forgótükrös + 55 W
+ elöl a hűtőrácson 2 x 55 W halogén
+ tompított + helyzetjelző minimálisan 2x 55 W + 4 x 5 W
azaz = 540 W minimális fogyasztás + szakaszosan a sziréna + 180 W ... hát ennyi
2, és tehát igen, álló helyzetben is kötelező mindez!
(de itt mondjuk - 165 W, mert a fenti 5x55 W helyett csak 2 x 55 W van)
most akkor valaki elmagyarázhatná, hol is tévedek, mert szeretem amikor kioszt valaki, akinek gőze nincs a témáról ...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!